בכירי הכלכלנים בארץ ובעולם על עתידו של גוש האירו

ועידת ישראל לעסקים של "גלובס" תתקיים בין התאריכים 12-11 בדצמבר במלון דיויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב

העובדה כי יוון, כלכלת תיירות קטנה הממוקמת בדרום מזרח גוש האירו ניצבת על סף פשיטת רגל, דרדרה בשנה האחרונה את מדינות הגוש לסחרור כלכלי שמצידו השפיע על יציבות שווקי העולם. גם כשמעצמות אירופה המבוססות ובראשן גרמניה הכריזו על תוכנית חילוץ שאפתנית ורחבת היקף בכדי להוציא את יוון מהמשבר בו היא נמצאת, כלל לא בטוח שזו תאושר בסופו של יום על ידי היוונים עצמם והדבר רק מוסיף לאי הוודאות על עתיד הגוש. ואולי כל זה הנו רק קדימון למה שהולכת ומתבררת כבעייתו האקוטית של הגוש - איתותי חוב חמורים של כלכלות הענק איטליה וספרד שבעיותיהן נדחקו עד כה לקרן זווית. האם תדע אירופה להיחלץ ממשבר האירו?

ועידת ישראל לעסקים 2011 של "גלובס" תעלה את מושב הדיון "גוש האירו: גוש של בעיות" בו יתייחסו להשלכות המשבר האירופי על הכלכלה העולמית. אורחי המושב ינתחו את המצב וינסו לברר האם אירופה תדע להיחלץ ממשבר האירו.

יאיר סרוסי, יו"ר בנק הפועלים, ייתן את דברי המבוא. ביל מילס, מנכ"ל EMEA Citi ; ז'אן מישל סיקס הכלכלן האירופאי הראשי של Standard & Poor's ; פרופ' יעקב פרנקל , יו"ר JP Morgan Chase International ונגיד בנק ישראל לעבר וסטפן קינג, הכלכלן הראשי וראש חקר הכלכלה הגלובאלית והקצאת נכסים HSBC Bank PLC , ישתתפו בדיון אותו ינחה כריס גילס, העורך הכלכלי של Financial Times.

ועידת ישראל לעסקים של "גלובס" המהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי ציבורי, תתקיים בין התאריכים 12-11 בדצמבר במלון דיויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של ועידת ישראל לעסקים 2011:

http://www.globes.co.il/news/home.aspx?fid=4735&leadid=147