יוזם חרם הקוטג' על שופרסל: "ראוי שיפנימו את כוח הצרכן"

איציק אלרוב התייחס לדוחות החלשים של שופרסל: "הציבור היום מתמחר את המוצר לפי כיסו ומחליט אם לקנות או לא; כל ניסיון למקסם רווחים על גבינו נידון לכישלון"

איציק אלרוב, יוזם חרם הקוטג' שהצית את מחאת המחירים, הגיב הבוקר (ב') לדוחות שופרסל החלשים והצהיר כי "רשתות ויצרנים שלא יורידו מחירים ב-30% ויתאימו את עצמם לכיס הצרכן - יימצאו מהר מאוד בבעיה קשה".

אלרוב התייחס לדוחות ענקית הקמעונאות שופרסל שרווחיה נחתכו על רקע המחאה החברתית, ואמר כי הדוחות הכספיים החלשים מהווים עוד הוכחה לכוחם החדש והמבורך של הצרכנים, שהינם שקולים ומחושבים יותר.

יוזם חרם הקוטג' סבור כי מחאת הקוטג' שינתה את כללי המשחק ומכריז כי "ראוי שכל החברות יתחילו להפנים זאת". עוד הוסיף אלרוב, "הציבור היום מתמחר את המוצר לפי כיסו ומחליט אם לקנות או לא; כל ניסיון למקסם רווחים על גבינו נידון לכישלון".

כאמור, שופרסל, שבשליטת אי.די.בי, פרסמה היום את דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי עם ירידה של 59% ברווח, שבסך-הכול הסתכם ב-29 מיליון שקל ברבעון השלישי של השנה, לעומת 71 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - ירידה של 59%. בשורת ההכנסות חלה עלייה של 3.8%, כאשר ההכנסות הסתכמו ב-3 מיליארד שקל ברבעון השלישי, לעומת 2.89 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד.

בנוסף הודיעה אמש (א') שופרסל כי שני המנכ"לים שלה, אפי רוזנהויז וריצ'י הנטר, פורשים מתפקידם.