סופר-פארם - המותג הכי מושקע השבוע עם כ-1.6 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - מזרחי-טפחות עם כ-1.59 מיליון שקל

סופר-פארם היא המפרסמת היחידה שמפגינה לאחרונה יציבות פרסומית, וממשיכה לבלוט בכל שבוע בטבלת המותגים המושקעים בפרסום באמצעות באומן-בר-ריבנאי. החברה ממשיכה לפרסם את מבצע SUPER FIVE, שבמסגרתו היא מציגה מדי שבוע 5 מוצרים במחירים אטרקטיביים.

השבוע מעבה סופר-פארם את סל המבצעים שלה עם המבצע תחת השם הבא: "ספר, קצת פוך, שוקו ליד ומבול של מבצעים משתלמים במיוחד", המכיל עשרות מוצרים נוספים במבצע.

למרות שבנק מזרחי-טפחות אינו הבנק הגדול בישראל, הוא בהחלט מוביל בהוצאה הפרסומית שלו ב-3 החודשים האחרונים, אפילו ביחס לענקים כמו הפועלים ולאומי. מזרחי-טפחות מציג השבוע את "הבנקאות ההיברידית", שהינה שילוב בין בנקאות אישית ודיגיטלית.

הפרסומת עלתה בטלוויזיה, אך הייחוד שלה הוא שההסבר לגבי הייחוד של "השירות ההיברידי" ניתן בערוץ היו-טיוב של הבנק. חייבים לציין כי עבודת הקריאייטיב של ראובני-פרידן במסגרת ערוץ היו-טיוב מושקעת מעבר לממוצע ומציגה את היתרונות של הפרסום באפיק זה. שווה להציץ.

דומה שקטגוריית הרכב מעולם לא הייתה תחרותית כל-כך. בחודשים האחרונים אנו עדים למגוון ימי מכירות אטרקטיביים של היצרנים השונים ואף של חברות הליסינג. ניתן להיזכר בקמפיין ה-WINNING TEAM, 4 ימי המכירות של פיג'ו, 72 שעות המרתון של צ'מפיון מוטורס, רנו CRAZY 11 עם הנחה של 11 אלף שקל ועוד. השבוע מגיע תורה של סיטרואן עם "4 ימים של הזדמנות". הקמפיין בוצע באמצעות ראובני-פרידן ומשרד הפרסום לעומק התודעה האחראי על פרסום האינטרנט של המותג.

את הטבלה סוגרת ויסוצקי, שמאז חודש פברואר אשתקד לא עלתה בקמפיין משמעותי. ויסוצקי מפרסמת את "הירוק העשיר", התה הירוק הנוגד חימצון. משרד הפרסום הוא ראובני-פרידן, הסוגר השבוע באופן מרשים טריפל בטבלת המותגים המושקעים בפרסום.

המותגים המושקעים 03 נובמבר
 המותגים המושקעים 03 נובמבר

* הנתונים - בשקלים.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.