פרויקט הפינוי-בינוי הראשון בתל-אביב יוצא לדרך

נחתם הסכם ביצוע עם דניה סיבוס בהיקף של 175 מיליון שקל ■ מדובר בבנייה של 3 מגדלי מגורים בני 21 קומות ו-270 יחידות דיור בשכונת שרת בת"א

פרויקט הפינוי בינוי הראשון בעיר תל אביב יוצא לדרך; החברות ש.מיכלסון וחברת אשלי, יזמיות הפרויקט חתמו בימים האחרונים על הסכם ביצוע בהיקף 175 מיליון שקל עם חברת דניה סיבוס. מדובר בפרויקט פינוי-בינוי בשכונת שרת בעיר.

על פי ההסכם, דניה סיבוס תשמש קבלן מפתח והיא התחייבה לסיים את בניית הפרויקט תוך 36 חודשים. מדובר בבנייה של שלושה מגדלי מגורים בני 21 קומות ו-270 יחידות דיור סך הכל. בניגוד לפרויקטים אחרים של פינוי בינוי שיצאו לפועל בהם נבנו הבניינים החדשים בכמה שלבים, בפרויקט זה עתידה דניה סיבוס לבנות את כל הפרויקט בבת אחת.

יזמי הפרויקט החלו את התהליך מול התושבים, לפני כארבע שנים. לפני כמה חודשים פונו דיירי המתחם לדירות זמניות, שנשכרו עבורם בהתאם לחוזים ובמקביל נהרסו כל בנייני הרכבת הישנים.

לדברי אשר אלון, הבעלים של חברת אשלי: "בחרנו בדניה סיבוס בין השאר בגלל הקשר האישי שנוצר עם המנכ"ל, רונן גינזבורג וכמובן בשל הניסיון המקצועי שלה בפרויקטים מורכבים. מכיוון שלא מדובר כאן בפרויקט רגיל ואנחנו מתעסקים בו כבר כמה שנים, חיפשנו שותפים לדרך ולא רק חברה מבצעת. גם דניה סיבוס רואה בפרויקט אתגר והוא יהווה את פרויקט הדגל שלה בתחום הפינוי בינוי".

פרויקט ME ייבנה סביב הפארק המרכזי של נווה שרת ויכלול תמהיל מגוון של דירות 3, 4 ו- 5 חדרים, דירות גן, דופלקסים ופנטהאוזים. נכון להיום נמכרו כ-40% מהדירות בכל שלושת המגדלים. מחירי הדירות בפרויקט עומדים על החל מ- 1.49 מיליון שקל לדירות 3 חדרים, החל מ-1.79 מיליון שקל לדירות 4 חדרים והחל מ-2.29 מיליון שקל לדירות 5 חדרים.