חשד: אוהדי בית"ר ירושלים תקפו באלות ערבים אוהדי הפועל ת"א

הצעירים הערבים הותקפו לטענתם לאחר שקפצו משמחה בעת שער של הפועל ת"א במהלך משחק ליגת העל בכדורגל מול מכבי חיפה ■ "קפצו עלינו עם אלות"

3 צעירים ערבים הותקפו באלימות קשה, לטענתם, על-ידי שני צעירים יהודים אוהדי קבוצת בית"ר ירושלים - משום שקפצו משמחה בשער של הפועל תל-אביב.

האירוע החמור התרחש בבית-שמש ביום שני בערב, במהלך משחק ליגת העל בכדורגל בין מכבי חיפה להפועל תל-אביב. 3 צעירים ערבים מהצפון, בשנות ה-20 לחייהם, העובדים בבית-שמש, ישבו בבית-קפה בעיר וצפו במשחק להנאתם. תוך כדי המשחק נכנסו למקום שני צעירים יהודים.

הצעירים הערבים טוענים כי בשלב מסוים, לאחר שקפצו משמחה בעקבות כיבוש שער לזכות הפועל, הבינו שני היהודים כי הם ערבים. "פתאום הם קפצו עלינו עם אלות", סיפר עואד חוואלד, שנפצע באורח קשה בעקבות התקיפה. "6 צעירים נוספים שהיו במקום הצטרפו אליהם והתחילו להכות אותנו בלי הפסקה".

המשטרה פתחה בחקירה

עוואד אושפז בבית-החולים "הדסה עין כרם" בירושלים במצב קשה, עם פגיעות בכתף, 10 חתכים בראש ויד שבורה. בשבוע הבא הוא ינותח כדי לאחות את השבר המורכב בזרועו.

"מדובר בתקיפה על רקע גזעני, רק כי הבן שלי וחבריו הם ערבים", סיפר אביו של הפצוע. "הם בסך-הכול רצו לצפות במשחק, הם לא רצו בעיות ולא רצו להגיע למצב הזה. כמעט איבדתי את הבן שלי בגלל אותה גזענות של אוהדי בית"ר. הם אמרו לו: "אנחנו נזיין אותך ואת כל הערבים".

"אנחנו לא מכירים את האנשים האלה, ואין לנו שום סכסוך איתם", הוסיף האב ההמום. "אחרי שהבן שלי הוכה הוא התקשר להזעיק אותי, ומצאתי אותו בבית-הקפה, כולו דם".

משטרת ירושלים אישרה כי בעקבות התלונה שהוגשה, נפתחה חקירה בנושא. בשלב זה טרם נעצר איש בחשד לתקיפה.