חשד: גבר רצח את גרושתו והתאבד בדירתה בקריית-מוצקין

עפ"י החשד, הגבר ירה למוות בגרושתו ולאחר מכן ירה בעצמו ■ לבני-הזוג 4 ילדים שנכחו בדירה בשעת הירי

חשד לרצח והתאבדות: אישה בת 45 נורתה למוות בדירתה בקריית-מוצקין. לצידה נמצא בעלה לשעבר עם פצע ירי בחזה. הוא פונה לבית-החולים רמב"ם במצב אנוש, ומאוחר יותר מת מפצעיו. 4 ילדיהם של השניים שהו בדירה בזמן הירי.

פרמדיקים של מד"א, שהוזעקו לדירה ברחוב דרך עכו בקריית-מוצקין, נחרדו לגלות גבר ואישה מוטלים ללא הכרה בחדר השינה. על-פי החשד, הגבר, בן 48, ירה בגרושתו ולאחר מכן בעצמו.

"הגבר נפגע מירי בחזה, והאישה הייתה מוטלת כשסביבה שלולית דם", סיפר הפרמדיק שלמה זולר לחדשות 2 באינטרנט. "לצערי הרב, לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה של האישה".

דובר מחוז חוף במשטרה, רב-פקד ערן שקד, סיפר כי לבני-הזוג יש 4 ילדים, ששהו בדירה בשעת הירי. "המראות היו קשים מאוד. כשהגעתי למקום היו שם 4 הילדים של בני-הזוג", סיפר הפרמדיק שלמה זולר. "נשמעו צעקות שוברות לב. כאבא לילדים זה היה לי קשה מאוד. אנחנו במד"א מתורגלים באירועים כמו זה, אבל בכל פעם זה קשה מחדש", הוסיף.

בני-הזוג לא היו בקשר בשנים האחרונות, אך לאחרונה בחנו את האפשרות לחידוש הקשר. הגבר הועסק כמאבטח בחברת שמירה, ועל-פי החשד השתמש בנשקו האישי לביצוע הירי.

מבדיקה ראשונית של המשטרה עולה כי בני-הזוג אינם מוכרים למשטרה מתלונות קודמות.

מוקדם יותר הערב: צעיר נורה באילת ונפצע קשה

סמוך לשעה חצות התקבל דיווח על גבר כבן 30 שנמצא ירוי סמוך לבית הפועל באילת. פרמדיקים של מד"א העניקו לפצוע טיפול ראשוני בשטח ופינו אותו לבית-החולים יוספטל בעיר במצב קשה. הפצוע נורה בפלג גופו העליון וסובל מפגיעה רב-מערכתית. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות הירי.