סקר תעסוקה חדש קובע: כבר לא כיף לעבוד בגוגל

סקר תעסוקה שנערך לאחרונה קובע: גוגל כבר לא המקום עבודה הכי "שמח" בארה"ב ■ את המקום הראשון גרפה רשת המלונות "הילטון" ■ חיל האוויר האמריקני הגיע למקום השביעי

בסקר תעסוקה שנתי שנערך לאחרונה ותוצאותיו פורסמו היום (א') על-ידי אתר האינטרנט CareerBliss.com ונועד לבחון את רמת הסיפוק של האמריקנים מעבודתם, נמצא כי חברת גוגל שדורגה בסקר הקודם כחברה שבה העובדים הם השמחים והמרוצים ביותר בארה"ב, בסקר הנוכחי היא אפילו לא הייתה בין 50 החברות הראשונות.

לפי תוצאות הסקר בין החברות שהכי כדאי לעבוד בהן באמריקה ושבהן העובדים הם המרוצים וה"שמחים" ביותר, ניתן למצוא את חברות הפיננסים הגדולות, חברות פארם שונות, תעשיות ואף את צבא ארה"ב. בעשרת החברות הראשונות ניתן למצוא חברות קמעונאות ואירוח.

בסקר שנקרא "50 החברות השמחות ביותר באמריקה לשנת 2012" ומורכב מיותר מ-100 אלף ראיונות של עובדים ממגוון חברות אמריקניות, נשאלו שאלות כגון אופי היחסים עם הבוס ועם עמיתים לעבודה, סביבת העבודה, משאבי הארגון, אפשרויות קידום וצמיחה בארגון והתרבות הארגונית של החברה.

את המקום הראשון בשלושה קטגוריות שונות (המקום שאתה עובד בו, סביבת העבודה ושיטות העבודה שלך) גרפה רשת המלונות הילטון. מאט מילר, המייסד של אתר CareerBliss, העיד כי לפי תוצאות הסקר הילטון היא רשת מלונות הממוקדת בשירות לקוחות יעיל שהעובדים בה מרגישים שווים ביניהם ועם אפשרויות קידום רבות וסביבת עבודה תומכת.

למקום השני הגיעה חברת Fluor, שעוסקת בשירותי הנדסה, בנייה ותחזוקה ומחליפה בימים אלה את גשר מפרץ סאן פרנסיסקו-אוקלנד, זכתה גם היא בשלושה קטגוריות שונות והמובילה מביניהן הייתה "האנשים שאתם אתה עובד".

חברת הפרם החובקת עולם, ג'ונסון אנד ג'ונסון, זכתה במקום השלישי ולמקום הרביעי הגיעה חנות הכלבו "נורדסטרום" שכובשת את המקומות הראשונים כבר מספר שנים. למקום השביעי המכובד והמפתיע הגיע חיל האויר האמריקני שעובדיו זיכו אותו בקטגוריות של "העבודה שאתה עושה" ו"העמיתים שלך לעבודה". למקום התשיעי הגיעה חברת התקשורת "אריקסון" ולמקום העשירי הגיעה חברת האנרגיה "שברון".