רעננה אישרה תוכנית ל-450 יח"ד, רובן לדיור בר השגה

במסגרת התכנית יבנו על קרקע של מינהל מקרקעי ישראל 450 יחידות דיור חדשות מהן 300 יחידות דיור המיועדות לדיור בר השגה לזוגות צעירים ולזכאים

הועדה המקומית לתכנון ובנייה ברעננה אישרה אתמול (ב') להפקדה את תכנית רע/2019 - "נאות שדה", להקמת שכונת מגורים חדשה בצפון העיר. במסגרת התכנית יבנו על קרקע של מינהל מקרקעי ישראל 450 יחידות דיור חדשות מהן 300 יחידות דיור המיועדות לדיור בר השגה לזוגות צעירים ולזכאים. שאר 150 הדירות במסגרת התוכנית מיועדות למכירה בשוק החופשי. על פי התוכנית - שטחן של הדירות המיועדות לזוגות הצעירים לא יעלה על 100 מ"ר.

בעיריית רעננה מספרים כי התכנית, המיועדת להיכנס למסלול המהיר של הוד"ל (ועדה לדיור לאומי), כוללת בניה רוויה של בנייני מגורים בגובה 6-10 קומות, שדרה מרכזית עם חזית מסחרית ושטחים ירוקים.

לדברי נחום חופרי, ראש העיר רעננה: "תכנית הפיתוח הגדולה של רעננה יוצאת לדרך בימים אלה ובשנתיים הקרובות מתוכננות להיבנות בעיר כ-2000 דירות חדשות. אנו מוסיפים לפעול בנחישות לקידום ולפיתוח העיר רעננה ולדאוג שהדור הצעיר יוכל להתגורר בעיר ולרכוש דירה במחיר סביר. 'נאות שדה' מצטרפת לתכנית 'נאות עוזי' שאושרה בשנה האחרונה ותכלול 290 יחידות לדיור בר השגה.

לדברי עו"ד איתן גינזבורג, סגן ראש עיריית רעננה ויו"ר ועדת משנה לתכנון ובניה: "התכנית היא בשורה גדולה למאות זוגות צעירים. כולם מדברים על הצורך לדאוג לצעירים ולשפר דיור בהישג יד, וברעננה אנחנו עושים הכל על מנת להוציא לפועל תכניות בניה חדשות למגורים. יחד ובהובלת ראש העיר רעננה, נחום חופרי, הצבנו לעצמנו להגדיל את היצע הדיור בעיר תוך פתרונות דיור לזוגות הצעירים במסגרת דיור בר השגה, כחלק מחזון עירוני שלם. אני בטוח כי הבניה המיועדת לזוגות הצעירים לא תתעכב ותיכנס למסלול של הועדה לדיור לאומי לאור החשיבות הציבורית באישורה, לטובת הצעירים".