שווה או לא? דירת 3 חדרים בראש העין ב-930 אלף שקל

למה כן? המצב הכלכלי, תכנון שכונה על ידי האדריכל משה צור וסמיכות לאזור מתוכנן מתחם משרדים ומסחר גדול ■ למה לא? משווקי הפרויקט אינם מתחייבים למועד שבו תתחיל הבנייה

למה כן

1. המצב הכלכלי המעורפל מעלה את ערכה של חברה יציבה. אנשי 'העיר החדשה' הוכיחו בעבר את יכולתם להניע פרויקטים. וכך גם נצבא, השותפה ותדהר, הבונה.

2. את השכונה מתכנן האדריכל משה צור. טוב שם משמן טוב - חתימתו האישית של צור, ששמו הולך לפניו כאדריכל יוקרה, עשויה להעלות את ערך הנכס.

3. סמוך לאזור מתוכנן מתחם משרדים ומסחר גדול, שלצידו מתחם לבילוי ופנאי. מתחם כזה, במרחק כה קצר מהבית הוא יתרון, בין אם עובדים בו, ובין אם רק מבלים וקונים.

למה לא

1. המשווקים מבטיחים "תכנון חדשני" ומציגים הדמיות המזכירות מרכזי ערים באירופה. אם הזכרנו את אירופה - אי אפשר שלא להזכיר: הדמיות לחוד, ומציאות לחוד.

2. משווקי הפרויקט אינם מתחייבים למועד שבו תתחיל הבנייה. אם מדגדג לכם לקנות דווקא עכשיו - אולי כדאי לשים את הכסף במשהו קצת יותר מוחשי.

3. על הפרויקט הזה כתבנו כאן לפני קצת יותר מחצי שנה, והמחירים - אותם מחירים. אולי מישהו לא שמע שם על מחאת הדיור ומהלכי הממשלה לצינון השוק?