כבש את המסך: רייטינג של 41.6% לגמר "בית ספר למוסיקה"

התוכנית של קשת מסיימת את העונה הראשונה עם ממוצע של 35.2% צפייה ועם רגע שיא של 46.9%, בזמן שמצטיין העונה מישל כהן שר את שיר הסולו שלו

התוכנית "בית ספר למוסיקה" של זכיינית ערוץ 2 קשת היא המחממת הרשמית של החורף האחרון עם רייטינג של 41.6% בתוכנית הגמר אמש (מוצ"ש). התוכנית מסיימת את העונה הראשונה עם ממוצע של 35.2% צפייה ועם רגע שיא של 46.9%, בזמן שמצטיין העונה מישל כהן שר את שיר הסולו שלו.

בקשת מספרים כי לתוכנית נחשפו (שהו לפחות 5 דקות מול המסך) כ-1.6 מיליון צופים, וצפו בה הלכה למעשה 1.311 מיליון צופים המוגדרים יהודים.

בסך-הכול תפסה התוכנית 3 משבצות ברשימת התוכניות הנצפות של השבוע האחרון. הגמר התייצב במקום הראשון, התוכנית של יום רביעי במקום השני, והתוכנית המקדימה לגמר ששודרה ביום חמישי זכתה ל-28.3% צפייה.

תוכנית אחרת של קשת, "סברי מרנן", ששני פרקיה שודרו ביום שישי, תפסה אף היא שני מקומות בכירים עם ממוצע שבועי של 22.8% צפייה.

"המירוץ למיליון" של רשת ממשיכה בקו המצליח שלה. התוכנית השיגה השבוע 30.1% צפייה. "כלבוטק" ו"אחד נגד 100", ששבה למסך בשבוע שעבר, מספקות אף הן נתונים טובים.

"חדשות השבת" עם דני קושמרו נהנית מהגעת הצופים לתוכנית הסיום של "בית ספר למוסיקה" ומאמירה ל-28% צפייה.

מצבו של ערוץ 10 בנתוני הצפייה הולך ומדרדר. אחרי ההצלחה של "מעושרות", התוכנית שעברה לשידור של יומיים בשבוע, מביאה ביום רביעי האחרון 7.3% צפייה, בדיוק כמו "בנות הזהב" המשודרת אחר-כך. עם זאת, ביום שני השיגה התוכנית 12.3% - הנתון הגבוה ביותר לערוץ השבוע.

רייטינג שבועי 31 דצמבר
 רייטינג שבועי 31 דצמבר