לביטוח הלאומי לא יקר: 300 מ' ש' לבניית מרכזי שירות

הביטוח הלאומי ישקיע בשנים הקרובות כ-300 מיליון שקל בשיפוץ והרחבת סניפים; דומיניסיני: "קשובים לצרכי האזרחים"

הפערים החברתיים מתרחבים, מאות אלפי ישראלים לא מצליחים לגמור את החודש, והחלום על דירה רק הולך ומתרחק? מסתבר שלפחות במקום אחד יש עדנה נדל"נית, וההיצע מתאים עצמו לביקוש הגואה.

ל"גלובס" נודע, כי הביטוח הלאומי נמצא בתקופה האחרונה בתנופת בנייה, במסגרת שיפור והקמת מבנים חדשים של מרכזי שירות וסניפים לציבור הרחב ב-22 ישובים. במהלך השנתיים וחצי הקרובות צפויים להבנות 8,800 מ"ר סניפים חדשים של הביטוח הלאומי, חלק מהשקעה בסך 300 מיליון שקל בחמש השנים הקרובות.

140 אלף מ"ר

בשבועות הקרובים תחל בניית סניף חדש של הביטוח הלאומי בעיר באר שבע. הסניף החדש, שעל פי התוכניות יוקם בתוך שנתיים וחצי, צפוי להשתרע על שטח של 4,500 מ"ר במגרש הסמוך לסניף הקודם בקרית הממשלה. במקביל, בימים אלה מסתיימת בניית אגף חדש לקבלת קהל בסניף כפר סבא, בשטח 1,700 מ"ר. בניית סניף חדש נוסף צפויה בחודשים הקרובים גם במזרח ירושלים. המבנה יחליף את הסניף הוותיק שברחוב איבן בטוטא ויהיה בשטח כ-2,600 מ"ר. בנייתו תסתיים בתוך 30 חודשים.

לדברי סמנכ"ל לוגיסטיקה במוסד לביטוח לאומי, אילן מורנו, "היקף הבנייה בחמש השנים הקרובות יעמוד על כ-20 אלף מ"ר, בהשקעה של כ-300 מיליון שקל. מבנים חדשים נוספים צפויים לקום בזמן הקרוב ביישובים רהט (300 מ"ר), מודיעין (500 מ"ר, אור יהודה (500 מ"ר) וכרמיאל (1,500 מ"ר).

סך שטח הסניפים של הביטוח הלאומי עומד היום על כ-140 אלף מ"ר.

מנכ"לית הביטוח הלאומי, אסתר דומיניסיני, אמרה כי "אנו קשובים לצרכי האזרחים והמעברים למבנים החדשים הינם חלק מתכנית לשיפור התנאים הפיזיים בסניפי המוסד לביטוח לאומי, כך שהתושבים יוכלו לקבל שירות מהיר ונוח ללא עמידה ממושכת בתור".