חמאס מברך את ההאקר הסעודי: "לתקוף את ישראל ברשת"

לאחר מתקפת הסייבר שחשפה עשרות אלפי כרטיסי אשראי ישראלים, אומר דובר חמאס בעזה: "אנו מזדהים עם ההאקר הסעודי בהתמודדותו עם האיומים הציוניים"

חמאס מחזק את ידיו של "ההאקר הסעודי": ארגון הטרור בעזה התרשם מהמתקפה הווירטואלית שגרמה לחשיפתם של עשרות אלפי כרטיסי אשראי - וקורא להמשיך במתקפות הסייבר על ישראל.

בהודעה רשמית שמסר היום (א') מטעם אחד מדוברי הארגון, סאמי אבו זוהרי, בירך חמאס על המתקפה הווירטואלית על ישראל וקרא להמשיך במתקפות הסייבר. "אלה הן פנים נוספות להתנגדות הערבית והאיסלאמית לכיבוש", אמר אבו זוהרי.

את הדברים אמר דובר החמאס בתגובה לאיומיו אתמול של סגן שר החוץ דני איילון כי ישראל תגיב למתקפה האלקטרונית על שרתים של אתרי אינטרנט במדינה, שבוצעה בידי ההאקר הסעודי.

"תנועת חמאס מברכת על המאמצים הללו. אנחנו קוראים לנוער הערבי לשוב ולבצע אותם וכן לפתח את השיטות הללו", אמר אבו זוהרי. "אנחנו רואים במאמץ הזה כמאמץ שערכו אינו פחות מדרכי ההתנגדות של הנוער הפלסטיני על אדמת פלסטין".

"אנחנו מזדהים עם ההאקר הסעודי בהתמודדותו עם האיומים הציוניים", המשיך אבו זוהרי. "אנחנו קוראים לנוער הערבי שלא לחשוש מהאיומים הפחדניים הללו ולהשתמש בכל אמצעי אפשרי ברשת האינטרנט על מנת להתעמת עם הפשעים הציוניים".