אהוד בן ש"ך רכש 50% מפרויקט בארה"ב ב-55 מ' ש'

ל"גלובס" נודע כי איש העסקים שותף בפרויקט יוקרתי בפלורידה, אשר כ-25% ממנו נרכשו על ידי חברת מישורים שבשליטת גיל בלוטרייך ■ הפרויקט נמצא בסנט פטרסבורג

בשבוע שעבר דיווחה חברת מישורים שבשליטת גיל בלוטרייך על רכישת 25% בפרויקט יוקרתי בפלורידה. ל"גלובס" נודע כי איש העסקים אהוד בן ש"ך שותף ב-50% בפרויקט זה. עלות הפרויקט כולו כ-55 מיליון שקל, כך שחלקו של בן ש"ך עומד על כ-27.5 מיליון שקל. הפרויקט נמצא בסנט פטרסבורג, סמוך לטמפה ובקרבת שדה"ת הבינלאומי של האזור.

אהוד בן ש"ך מסר כי "הפרויקט הנוכחי מצטרף להשקעות נוספות בתחום המגורים שעשיתי בשנתיים האחרונות בפלורידה".

מחירי הנדל"ן במדינה הדרומית בארה"ב צנחו מאז פרוץ המשבר וישראלים רבים רוכשים מאז נכסי נדל"ן בתקווה לשיפור שיגיע בעתיד. הפרויקט מציע 208 בתים הכוללים 4 חדרים בגודל של כ-100 מ"ר כל אחד וממוקם על שפת הים וצמוד למעגן יאכטות. חצי מהדירות בפרויקט יושכרו וחצי יימכרו.

בן ש"ך מוסיף כי "פלורידה עצומה ולכן יש לבחון כל נכס בפני עצמו ולהיזהר מרכישת נכסים במקומות שבהם ההיצע והאבטלה גבוהים. פגשתי לפני כחודש בארץ את מושל פלורידה, ריק סקוט, וברור לי שהם מביאים תוצאות מוכחות בשיפור התנאים העסקיים בפלורידה מבחינת מיסוי, תעסוקה ותיירות".

אהוד בן ש"ך, שהיה בעברו מבעלי פז גז, מחזיק בן היתר בקבוצת פטרולגז, בקניאל אריזות וקניאל משקה, בקבוצת ניאוסיטי ובגלובל פאוור, ועוסק בנדל"ן בארץ ובחו"ל. כמו כן הינו יו"ר הקרן לנדל"ן של בנק הפועלים.

בלוטרייך, שנכנס לראשונה לפעילות בארה"ב במסגרת פרטית בתחילת שנות ה-90, אמר כי "העסקאות מתבצעות לאחר שעקבנו אחרי השווקים בארה"ב כבר קרוב לחמש שנים. כעת בשלו התנאים לכניסה מדודה וזהירה לשוק זה".