דוח אמון
2019
הנקראות ביותר

סקר: לאילו רשתות נאמנות נשות המגזר הערבי?

‎‎סקר שערך פורטל הנשים והלייף סטייל ניסוואן, מקבוצת עיתון "פנורמה": 85% מהנשים במגזר הערבי מתעדכנות על מוצרים וטרנדים באמצעות האינטרנט‏

‎‎‏85% מהנשים במגזר הערבי מתעדכנות במוצרים חדשים וטרנדים בעולם האופנה באמצעות האינטרנט. כך עולה מסקר שערך פורטל הנשים והלייף סטייל ניסוואן, מקבוצת עיתון "פנורמה" בו לקחו חלק 500 נשים מהמגזר.

שאלה שבאה לבחון את נאמנות הלקוחות לרשתות, עסקה בנושא כרטיסי מועדון הלקוחות. 54.29% מקרב הנשאלות השיבו כי הן אינן נוהגות להצטרף למועדוני הלקוחות לעומת 29.54% שהשיבו בחיוב. 16.17% ציינו כי הן יצטרפו למועדוני הלקוחות במידה וההצטרפות אינה כרוכה בתשלום.‏

נתון נוסף שעלה מתוך הסקר הוא כי רשת הפארם המובילה בקרב הנשאלות לרכישת מוצרי טיפוח וקוסמטיקה היא "סופר-פארם", כאשר 54.19% בחרו בה.

מתוך מותגי האופנה שהוצגו בפני השתתפות בסקר, 31.84% ציינו כי הרשת המועדפת עליהן היא קסטרו. 11.68% השיבו כי הן מעדיפות את רשת פוקס ‏‎11.2%‎‏ ציינו את זארה ו-30.4% השיבו כי אין להן מותג אופנה מועדף. 8.8% בלבד ציינו כי הן לא נוהגות לרכוש ביגוד ממותגי אופנה.

נסרין ג'אבר, עורכת פורטל ניסוואן, אמרה כי "ניתן לראות שהרגלי הצריכה של הנשים מהמגזר הערבי אינם שונים מאלו של הנשים מהמגזר היהודי כאשר הן צורכות מותגים ומתעניינות בחידושים מעולם האופנה והטיפוח".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
הסיפורים הגדולים של היום
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות