CES: פאוארמט מציגה מוצרים משותפים עם דורסל

באמצע ספטמבר הודיעה פאוארמט שהיא חתמה על הסכם שת"פ אסטרטגי עם חברת הסוללות דורסל ■ "יש לנו נתח שוק של כ-80%", אומר דניאל שרייבר, נשיא החברה, בהתייחסו לשוק משטחי הטעינה

פאוארמט הישראלית מציגה בימים אלו בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית - CES, את המוצרים החדשים המגיעים בעקבות הקמת חברת הבת עם דורסל, המשווקת תחת השם "דורסל פאוארמט".

באמצע חודש ספטמבר, הודיעה פאוארמט, המפתחת משטחי הטענה אלחוטיים, שהיא חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת הסוללות דורסל, שבבעלות תאגיד הקמעונות פרוקטר אנד גמבל. חברת הבת דורסל פאוארמט התחילה לעבוד בתחילת ינואר, כאשר כל נושא הפעילות של שילוב משטחי טעינה בריהוט ישאר תחת פאוארמט בלבד.

"יש לנו נתח שוק של כ-80%", אומר דניאל שרייבר, נשיא החברה, בהתייחסו לשוק משטחי הטעינה. "היום קשה לסיים חצי יום עבודה עם הסוללה של הסמארטפון, כאשר ליצרניות לא כדאי להוסיף עוד יכולות למכשירים כי הטלפון משתמש כבר ביכולות הסוללה. כל תעשיית האלקטרוניקה מחפשת פתרון בתחום הזה, כי הם יודעים שהוא לא יגיע מהסוללה".

פאוארמט הודיעה במהלך התערוכה כי הראפר האמריקני והמפיק המוזיקלי ג'יי זי מצטרף כמשקיע וכפרזנטור, במטרה להיות הפנים של החברה. "ג'יי זי יאפשר לנו לדבר עם הלקוחות שלנו", אומר רן פוליאקין, מנכ"ל החברה.

בשביל להגיע לאנשים במקומות שהם נמצאים בהם, פאוארמט תציע במדיסון סקוור גארדן בניו יורק משטחי טעינה על השולחנות באזור שונים באולם הזה, כך שאנשים יוכלו להטעין את הסמארטפון שלהם וגם להיחשף למוצר של החברה. בנוסף, לדורסל פאוארמט יש אפליקציה חדשה של מציאות מורחבת, המאפשרת איתור נקודות טעינה דרך פייסבוק וגוגל Maps. מה שמאפשר למשתמש לגלות בתי קפה שהוא יכול להטעין בהם את הטלפון שלו.

אחד המוצרים המעניינים ב-CES הוא אב טיפוס של דורסל פאוארמט - קופסה גדולה, בה המשתמש מניח צעצועים, כמו מכוניות מרוץ, בובות או אביזרים אחרים, כמו שלט רחוק ופנס. הצרכן פשוט מניח את המוצר בקופסה והמוצרים הללו מתחילים להיטען באופן אוטומטי, ללא שום חיבור מיוחד. מלבד זה, יש גם חיווי באמצעות טאבלט על מצב הטעינה ואפילו סטטיסטיקות על זמן השימוש של הילד בצעצועים שלו. פאוארמט חשפה את המוצר הזה כהפגנה ליכולות שלה ולא כמשהו מסחרי, כאשר היא גם הציגה אפשרות לשלב את הרעיון הזה בתוך מגירות בהם מניחים את המוצרים שצריכים טעינה. לצורך השימוש במוצר, דורסל תוציא סוללות (AAA או AA) שיפעלו בטכנולוגיה האלחוטית.

מלבד זה, דורסל פאוארמט הציגה בתערוכה משטחי טעינה חדשים לאייפון של אפל. החידוש הוא משטח בעיצוב חדש, המגיע בצבע לבן או שחור, כאשר גם הנרתיק ואביזר קוביה מגיעים בצבע תואם. הרעיון בקוביה הוא אפשרות לטעון אותה בלילה ואז להטעין איתה את הטלפון במהלך היום, כאשר הבטרייה נגמרת.