תקציב הפרסום של גינדי החזקות עובר לדרורי-שלומי

בשנת 2011 פרסמה גינדי החזקות בהיקף של כ-4.2 מיליון דולר במחירי מחירון

תקציב הפרסום של גינדי החזקות עובר למשרד הפרסום דרורי-שלומי-שקד - כך נודע ל"גלובס".

תחום הנדל"ן נחשב במשך שנים ארוכות לכזה שעיקר הפעילות השיווקית-פרסומית בו נעשית מתחת לקו. אולם בשנים האחרונות, בעיקר בעקבות פעילויות של שתי קבוצות האחים גינדי - גינדי החזקות וגינדי השקעות, עבר התחום שינוי גדול, והחלו להיעשות בו השקעות הולכות וגדלות. כך למשל, רק בפרויקט "שרונה", שיצר עבור גינדי החזקות שמעוני-פינקלשטיין, הושקעו יותר מ-1.5 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי ב-2010 השקיעה גינדי החזקות בפרסום כ-6.3 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-2 מיליון דולר במחירים ריאליים. בשנה האחרונה השקיעה החברה בפרסום כ-4.2 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-1.2 מיליון דולר במחירים ריאליים.

בשמעוני-פינקלשטיין-ברקי טוענים כי לא מדובר בהפסקה מוחלטת של ההתקשרות בין הצדדים אלא בהכנסתו של דרורי-שלומי-שקד כמשרד נוסף - זאת כחלק מהחלטה על הפסקת בלעדיות.

"הוחלט בינינו על היעדר בלעדיות בתחום", אומר דודי שמעוני, מבעלי שמעוני-פינקלשטיין-ברקי. "במהלך כל השנים קיבלנו הצעות לפעילויות בתחום הנדל"ן, אבל כשירדו ההיקפים של גינדי החזקות בצורה מהותית, ונוצרה ההזדמנות הגדולה לעשות את פרויקט מתחם גרין פארק, לא רצינו לסרב. דיברנו איתם על כך שאין יותר בלעדיות ושכולם יהיו פתוחים לדברים נוספים".

בגינדי החזקות סירבו להתייחס לידיעה.