דלק קידוחים: בוחנים פוטנציאל מאגרי הלווין של ים תטיס

החברות השותפות ב'ים תטיס': "בסמיכות למאגר 'מרי' זוהה פוטנציאל להימצאות 'מאגרי לווין' קטנים אשר עשויים להכיל גז טבעי" ■ "אין מדובר בהיקף שעשויה להיות לו השפעה מהותית על פעילות השותפות"

החברות השותפות בפרוייקט ים תטיס, דלק קידוחים, דלק השקעות ואבנר, הגיבו היום (ב') לפרסומים בתקשורת בדבר הימצאותו של מאגר גז טבעי קטן בסמוך למאגר ים תטיס.

"בסמיכות למאגר 'מרי' זוהה פוטנציאל להימצאות 'מאגרי לווין' קטנים, שטרם נקדחו ואשר עשויים להכיל גז טבעי", נאמר בהודעה מטעם החברות. "השותפים בפרויקט ים תטיס בוחנים כיום את פוטנציאל המשאבים הפרוספקטיביים העשויים להימצא במאגרי הלווין ואת זיקתם לפרויקט 'ים תטיס'. כמו כן, בוחנים השותפים את ההיתכנות הטכנית, התפעולית והכלכלית, לרבות המימונית, לקדיחתם ופיתוחם בלוח זמנים, שיאפשר תחילת הפקתם במהלך שנת 2012".

"על פי הערכה מקדמית של השותפות, בטרם התקבלה החלטת קידוח וטרם התקבל דוח משאבים פרוספקטיביים, אין המדובר בהיקף אשר עשויה להיות לו השפעה מהותית על פעילות השותפות. כפי שצויין לעיל, נכון למועד זה טרם התקבלה החלטה על ידי השותפים האם לקדוח ולפתח את מאגרי הלווין. אם וככל שתתקבל החלטה כנ"ל תפרסם השותפות דוח מיידי בהתאם להנחיות הגילוי בנוגע לפעילות חיפוש והפקת נפט וגז".