תשובה ימכור? דלק נדל"ן תממש קרקע בעתלית

ל"גלובס" נודע כי דלק נדל"ן מעמידה למכירה קרקע הנמצאת בבעלות החברה הבת אלעד מגורים בעתלית ■ שווי הקרקע המדוברת עומד על כ-28 מיליון שקל

חברת דלק נדל"ן , הנמצאת בבעלותו של איש העסקים יצחק תשובה ואשר מצויה כעת בלב הסערה הציבורית בנוגע להחזרת חוב של יותר מ-2 מיליארד שקל למחזיקי האג"ח, ממשיכה בתהליך מימוש הנכסים.

ל"גלובס" נודע כי החברה מעמידה למכירה קרקע הנמצאת בבעלות החברה הבת אלעד מגורים בעתלית. מדובר בשטח המשתרע על פני 47 דונם ממערב לשכונת הפרחים בעיר, שנכון להיום נמצאת בהליך קידום תב"ע למגורים שבמסגרתה תתאפשר בניית כ-70 קוטג'ים על השטח. שווי הקרקע המדוברת עומד על כ-28 מיליון שקל. עוד נודע ל"גלובס" כי כמה חברות הביעו עניין בקרקע המדוברת, אולם נכון לעכשיו עוד אין מו"מ מתקדם לרכישתה.

כאשר תתבצע העסקה המדוברת יהיה זה מימוש נוסף במסגרת מסע מימושים גדול שהחברה מנהלת כבר כשנתיים בארץ ובעולם. במסגרת המימושים מכרה החברה במארס האחרון נכס בלונדון תמורת 534 מיליון שקל, בדצמבר מכרה החברה נכס הממוקם בקנדה בעיר טורונטו בעבור כ-108 מיליון דולר קנדי ובאותו החודש מכרה גם נכס הממוקם בפרנקפורט גרמניה בעבור כ-50 מיליון אירו. המימוש האחרון של החברה היה דווקא בישראל, כאשר מכרה החברה את המרכז המסחרי בביתן אהרון בעבור כ-38 מיליון שקל.

מדלק נדל"ן לא התקבלה תגובה.