רייטינג: "The Voice" - במקום השני בטבלה השבועית עם 40.6%

פרק ההדחה של "האח הגדול" של קשת - בראש הטבלה השבועית עם 42.9%

התוכניות של זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת ממשיכות להוכיח ש-40% זה ה-30% החדש: "האח הגדול" של קשת השיגה השבוע פעמיים רייטינג של מעל ל-40%. גם "THE VOICE" של רשת הצליחה השבוע לחצות את רף ה-40% ולחלוק את המקום השני בטבלת הרייטינג השבועית עם "האח הגדול".

פרק ההדחה של "האח הגדול" ביום שלישי התייצב שוב בראש הטבלה השבועית עם 42.9% צפייה. את המקום השני חלקו "THE VOICE" ו"האח הגדול", שהשיגו 40.6% צפייה.

תוכנית התחקירים של קשת, "עובדה", שדשדשה מאחור מאז שהתחלפו ימי השידור בין הזכייניות, מתייצבת השבוע במקום השלישי בטבלה עם נתון יפה של 31.4% צפייה בקרב משקי-הבית היהודיים. יצוין כי נתון זה הושג גם הודות להחלטה של קשת לפרוץ לשידור לפני כן עם עדכונים מבית "האח הגדול".

את המקומות הרביעי והחמישי בטבלה תפסו שתי תוכניות של רשת - "המירוץ למיליון", ששודרה ביום רביעי ורשמה 30.3% צפייה; ו"מצב האומה", ששודרה אמש (מוצ"ש) אחרי "THE VOICE" וזכתה ל-28.6% צפייה - נתון גבוה מאוד אך מצביע על ירידה לעומת הנתון שהושג בשבוע שעבר - של 32.5% צפייה. פרק נוסף של "המירוץ למיליון" הגיע למקום השמיני בטבלה השבועית עם 24.2% צפייה.

"סברי מרנן" של קשת, שאף היא סבלה בשבועיים הראשונים של ינואר מרייטינג נמוך עקב החלפת ימי השידור, רשמה זה השבוע השני נתון יפה של 28.7% צפייה. גם במקרה זה הגיבו בקשת במהרה לנתונים הנמוכים ושיבצו מחדש את התוכנית - הפעם אחרי מכונת הרייטינג של קשת, "האח הגדול".

רייטינג שבועי 21 ינואר
 רייטינג שבועי 21 ינואר