חשיפה לצפון: קרית שמונה מתחילה להביא רייטינג

משחקה של מוליכת הטבלה מול מכבי ת"א הביא צפייה ממוצעת של 10.1%, ו-15.1% ב"פיק" ■ בשבוע הבא תשודר ק"ש בפעם ה-5 העונה במסגרת "המשחק המרכזי"

עירוני קרית שמונה מתחילה לקבל מעמד של אלופה, או לפחות של קבוצה גדולה, אם מתייחסים לכמות השידורים שלה במסגרת "המשחק המרכזי" בערוץ 1: אתמול (ב') זכתה מוליכת ליגת העל לקבל שידור רביעי העונה בליגת העל, במשחק מול מכבי ת"א (1-1). בנוסף, ישודר בשבוע הבא משחקה הביתי של קרית שמונה מול מכבי חיפה במסגרת "המשחק המרכזי".

גם מבחינת נתוני צפייה, מצליחה הקבוצה מהצפון למשוך לא מעט עניין: ההתמודדות אמש הביאה לרשות השידור רייטינג ממוצע של 10.1% בקרב משקי בית יהודיים. לקראת סיום המשחק נרשם "פיק" צפייה של 15.1%. בסך הכל, המשחק נחשף אתמול‎ (Reach) ‎לכ-666 אלף צופים (צופים שחזו בלפחות 3 דקות מהשידור).

‏מכבי ת"א, למרות עונה גרועה בפן המקצועי, ממשיכה להיות הקבוצה הכי משודרת בעונת 2011/12: אתמול היא זכתה לשידור העשירי שלה ב"משחק המרכזי". עד כה צברה מכבי ת"א 92.7 נקודות רייטינג במסגרת "המשחק המרכזי", שלפי שיטת החלוקה החדשה של הטוטו, במסגרת הסכם השיווק מול ההתאחדות לכדורגל - שווים לה 869 אלף שקל מטלוויזיה. קרית שמונה צברה עד כה 331 אלף שקל מטלוויזיה בזכות 35.4 נקודות רייטינג במצטבר.

‏‏הרייטינג הממוצע העונה ל"משחק המרכזי" בליגת העל עומד על 9.03% בקרב משקי בית יהודיים, נתון דומה לזה שנרשם אשתקד בערוץ 1.