סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.7 מיליון שקל

במקום השני במותגים המושקעים - ויזה כאל עם השקעה של כ-1.3 מיליון שקל

סופר-פארם ממשיכה לכבוש שבוע נוסף את פסגת המותגים המושקעים. ענקית הקמעונאות מחזירה לאוויר השבוע את פרסומת "כבר מרגישים יותר טוב" שעלתה לפני שנה בכיכובם של דני שטג ורמה מסינגר, ואף מעבה אותה בגירסה חדשה נוספת. משרד הפרסום הוא באומן-בר-ריבנאי.

ויזה כ.א.ל ממוקמת במקום השני עם מה שנראה שעומדת להיות שנה חמה בפרסום כרטיסי האשראי. כ.א.ל משיקה שפה פרסומית חדשה באמצעות יהושע TBWA בכיכובה של השחקנית יעל שרוני, שמחליפה את שי אביבי.

לאחר הפסקה קלה חוזר בנק מזרחי-טפחות ללקט לקוחות תחת הכותרת בנקאות היברידית. ופעם מציע הבנק לפותחי חשבון ומעבירי משכורות סוף שבוע זוגי במתנה ברשת מלונות ישרוטל, באמצעות ראובני-פרידן.

רבות דובר בברנז'ה על חבירתו של איש הקריאטיב ספי שקד לטובית שלומי ויורם דרורי. שקד החליט להצטרף לדרורי-שלומי הנמצא על סף זינוק לעשירייה הראשונה, ותפקידו יהיה לדאוג שזינוק כזה יקרה. הרוח החדשה שמביא איתו שקד למשרד, במיוחד בפן הקריאטיבי, באה לידי ביטוי בפרסומת החדשה לאלפא רומיאו, תחת הסלוגן "יש כל-כך הרבה דברים שאסורים לך".

בזק סוגרת את הטבלה במסגרת מה שנראה כמלחמת גוג ומגוג שפורצת בינה לבין הוט. בבזק מחליטים לשמור את הלקוחות קרוב לחזה ומפנקים אותם בשידרוג למהירות 20 מגה. על מלחמות האינטרנט המהיר נפרט בהרחבה בשבוע הבא.

המותגים המושקעים 16 פברואר
 המותגים המושקעים 16 פברואר

* הנתונים בשקלים.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.