שידור חי - שטייניץ: אני מעודד מההשקעות הזרות בישראל

(עדכון) - שטייניץ: "ברקליס פותחים פה מערך מו"פ פיננסי, בלקסטון ישקיעו פה עד מיליארד דולר, אפל יפתחו פה את מרכז המו"פ הראשון שלהם מחוץ לארה"ב. זה מעודד מאוד"

שר האוצר יובל שטייניץ מעודד מגל ההשקעות הזרות במשק הישראלי, לאחר צמיחה של 35% בהשקעות הזרות משנת 2009. שטייניץ פתח היום (ב') את כנס Israel Dealmakers ביוזמת לנדמרק ונצ'ורס, אשר נערך השבוע במלון הילטון תל אביב, המועבר בשידור חי באתר "גלובס".

"ברקליס פותחים פה מערך מו"פ פיננסי, בלקסטון ישקיעו פה עד מיליארד דולר, אפל יפתחו פה את מרכז המו"פ הראשון שלהם מחוץ לארה"ב. זה מעודד מאוד", אמר שטייניץ. "אני אופטימי אבל עלינו להיות זהירים כדי לתמוך בהמשך צמיחה בכלכלה הישראלית, צמיחה שתתבסס על השקעות חדשות".

בכנס משתתפים משקיעים בכירים מהעולם, אנשי ממשל, וכ- 700 מבכירי ענף ההיי-טק מהעולם ומישראל. בין המשתתפים ניתן יהיה למצוא את סמנכ"לית השיווק של ג'נרל-אלקטריק, בכירי סיסקו העולמית, IBM, ובכירים בחברות גלובליות דוגמת דויטשה טלקום, Software AG וחברות נוספות. זאת, לצד בכירים ישראלים כמו ישראל מקוב, דב מורן, יוסי ורדי, ורבים נוספים.

את הכנס יחתום מחר ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, בנאום ראשון מאז סיים את תפקידו. דיסקין יתמקד באיומים על מדינת ישראל, תוך דגש מרכזי על איומי הסייבר.