משרד הפרסום "לעומק התודעה" יטפל בתקציב הפרסום של משאיות איסוזו. התקציב מוערך בכ-2 מיליון שקל. בנוסף, יטפל במשרד בתקציב של הספארי שעומד על כמיליון שקל.
 המשרד מדווח גם על צירופה של ורד קסטל-שתיל, שתכהן בתפקיד סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה. 
 
 
 
 
 
 
 
                  
    	  
                        
            
            
            
            
                     
        
               
            
             לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
                
קוד האתי                                
                  המופיע
                
בדו"ח האמון  
                  לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה 
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.