ליאור אליהו רכש דירה בפארק צמרת ב-4 מ' ש'

ל"גלובס" נודע כי חברת קנדה ישראל וחברת אלקטרה מכרו 100 דירות במגדל W PRIME שייבנה בפארק צמרת בחודשיים האחרונים

האטה ברכישת דירות? לא בשוק היוקרה. ל"גלובס" נודע כי חברת קנדה ישראל וחברת אלקטרה מכרו 100 דירות במגדל W PRIME שייבנה בפארק צמרת בחודשיים האחרונים.

עם הרוכשים הטריים ניתן למנות את שחקן מכבי תל אביב ליאור אליהו, שרכש דירת שישה חדרים בקומה ה-30 במגדל במחיר של כ-4 מיליון שקל; משה נור, מבעלי חברת נור סטאר מדיה, שרכש דירת ארבעה חדרים בקומה העשירית במגדל תמורת 2.8 מיליון שקל; וניר אפשטיין, לשעבר מנכ"ל ליהמן ברדרס, שרכש דירת שישה חדרים בקומה ה-31 של המגדל במחיר של 4.2 מיליון שקל. השלושה מצטרפים גם לזמר קובי אפללו שרכש לאחרונה דירת שלושה חדרים בקומה השישית במחיר של 2.2 מיליון שקל.

"מאות פניות"

מגדל W PRIME מתנשא לגובה של 43 קומות וכולל 164 דירות. המגדל ממוקם בפארק צמרת על אחד מהמגרשים האחרונים הזמינים לבנייה במתחם. במגדל מתוכננים להיבנות גם בריכת שחייה, ספא וחדר כושר.

בקנדה ישראל אישרו את הפרטים ומסרו כי "בשבועות האחרונים נתקבלו מאות פניות במשרדי החברה. אנו עדים לביקושים חזקים מצד משתמשי קצה שהמתינו תקופה ארוכה ושכעת חוזרים לבצע עסקאות, מתוך הבנה כי ירידת מחירים דראסטית לא תתרחש כבמטה קסם וכי יצירת עתודות קרקע זמינות לבנייה הינה הליך מורכב שיארך שנים. ציבור זה, שהמתין, חוזר כעת לבצע עסקאות".

פרויקט W PRIME הוא הפרויקט השלישי של קבוצת קנדה ישראל בשכונת פארק צמרת. החברה אכלסה לפני כשנה את פרויקט ה-W TOWER שבין דייריו ניתן למנות את מנכ"ל קבוצת עזריאלי מנחם עינן, את מנכ"ל סלקום לשעבר יצחק פטרבורג, את איש העסקים תא"ל במיל' שלמה איליה, את האדריכל עודד לביא, את הכדורסלן ניקולה ווצ'יץ ואת הטניסאי הראל לוי. בנוסף, מקימה החברה את פרויקט W Boutique, ששווק במלואו ומצוי בשלבי ביצוע על ידי חברת אלקטרה בנייה.