צפו בסמארטפונים החדשים של HTC; מה החידושים?

בין היתר, HTC שילבה פתרונות תוכנה לצילום תמונות בתנאי תאורה בעייתים, כמו חושך או צילום כאשר השמש נמצאת מאחורי האובייקט ■ תעניק גם שירות ענן בקיבולת 25 ג'יגה

חברת HTC השיקה את סדרת ה-One, שלושה דגמים הכוללים יכולות צילום גבוהות ושיתוף פעולה עם Dropbox לאחסון 25 ג'יגה של תוכן בחינם לשנתיים. סלקום, פלאפון ואורנג' כבר במשא ומתן לשיווק המכשירים.

אתמול (א'), ביום המקדים לתערוכת הסלולר בברצלונה, קיימה HTC את מסיבת העיתונאים שלה, לחשיפת סדרת מכשירי ה-One. מדובר בשלושה מכשירים שמציגים רף חדש בחברה, מבחינת ממשק המשתמש שלה.

"צרכנים רוצים שהטלפון שלהם יגרום גם להם וגם לאנשים אחרים להגיד וואו", אומר פיטר צ'או, מנכ"ל HTC. "השימוש במצלמה הוא הדבר השני שאנשים עושים הכי הרבה בטלפון אחרי ניהול שיחות". לכן החברה החליטה להדגיש את נושא המצלמה בדגמים החדשים: One X, One V ו-One S. המכשירים מגיעים עם ממשק פשוט, שמאפשר צילום תמונה בתוך 0.7 שניות עם מיקוד אוטומטי מהיר מאוד.

HTC גם שילבה פתרונות תוכנה לצילום תמונות בתנאי תאורה בעייתים, כמו חושך או צילום כאשר השמש נמצאת מאחורי האובייקט. באמצעות טכנולוגיית HDR, המשפרת את איכות התמונות, השמש לא הופכת את התמונות לשחורות.

בחברה אפילו הפכו את צילום הווידיאו לפשוט יותר, כאשר הם הפרידו את כפתור הצילום תמונה וכפתור צילום הווידיאו לשני כפתורים נפרדים ולא כפתור אחד שמבצע את שתי הפעולות.

אחסון בענן

HTC הודיעה שהיא מרחיבה את שיתוף הפעולה עם שירות הענן - Dropbox - ומספקת עם המכשירים החדשים 25 ג'יגה בחינם למשך שנתיים.

בדומה לדגם ה-Sensation Xl שהושק לא מזמן בארץ, ה-One יכלול הגדרות סאונד מיוחדות של מותג Beats מבית מונסטר. בנוסף, הוא יגיע עם משדר מיוחד המתחבר למערכת הסטריאו ברכב להשמעת המוזיקה ישירות מהטלפון בצורה אלחוטית.

כאמור, החברה משיקה 3 מכשירים ברמות שונות. דגם הדגל מבין השלושה הוא ה-One X, הכולל צג בגודל 4.7 אינץ', מעבד ארבע ליבות במהירות 1.5 ג'יגה הרץ, זיכרון פנימי של 32 ג'יגה, אנדרואיד 4.0 (אייס קרים סנדוויץ') מבית גוגל ומצלמה עם חיישן של 8 מגה פיקסל.

דגם ה-One S מגיע עם מסך בגודל 4.3 אינץ', מעבד כפול ליבה במהירות 1.5 ג'יגה הרץ, אנדרואיד 4.0, זיכרון פנימי של 16 ג'יגה ומצלמה של 8 מגה פיקסל.

הדגם הפשוט ביותר הוא ה-One V, המגיע עם מסך בגודל 3.7 אינץ', מעבד במהירות 1 ג'יגה הרץ, זיכרון פנימי של 4 ג'יגה, אנדרואיד 4.0 ומצלמה של 5 מגה פיקסל.

המכשירים יושקו בעולם החל מאפריל ובישראל סלקום, פלאפון ואורנג' כבר נמצאות במשא ומתן למכירתו.

* הכותב הינו אורח בתערוכה של חברת סאני ייבואנית סמסונג מובייל