באומן בר ריבנאי | לפני כולם

4 משרדים מתמודדים על תקציב הפרסום של מטרו מוטור

היקף תקציב הפרסום של יבואנית האופנועים והקטנועים מוערך ב-3 מיליון שקל

משרדי הפרסום ענבר-מרחב, פרסום אברהם, באומן-בר-ריבנאי וארועטי-ברמן GPS מתמודדים במכרז על תקציב הפרסום של מטרו מוטור - כך נודע ל"גלובס". התקציב טופל עד עתה במשרד הפרסום אשכנזי-זלצמן.

יתרונו של התקציב, שמוערך ב-3 מיליון שקל, הוא שאינו מנוגד אינטרסים לתקציבי רכב שבהם מחזיקים כמעט כל המשרדים מבין 20 משרדי הפרסום הגדולים.

לשלושה מבין המתמודדים יש כבר נגיעה לתקציבי רכב: ענבר-מרחב מטפלים בתקציבי קרסו - ניסאן ואינפיניטי, ובשלב זה גם בתקציב רנו ש"ננטש" על-ידי גליקמן וטרם נמצא לו בית חדש. רנו הינה חלק מהשותפות בבעלות על אופנועי מטרו. באומן-בר-ריבנאי מטפל בתקציב מאזדה, ופרסום אברהם נטפל במותג הרכב אאודי.

חברת מטרו מוטור היא היבואנית והמשווקת הבלעדית בישראל של אופנועים וקטנועים מתוצרת סאן יאנג, קוואסאקי וימאהה, אופנועי-ים טרקטורונים ורכבים תפעוליים מתוצרת קוואסאקי וכמו כן רכבים מונעי חשמל תוצרת GEM, והינה בעלת נתח שוק של כ-50% משוק הרכב הדו-גלגלי בישראל.

תגובת מטרו מוטור לא התקבלה עד לפרסום הידיעה.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988