פסגת הנדל"ן: שר התחבורה ומנכ"ל הרכבת על במה אחת

במושב הדיון "משחררים את הפקק", ידונו בין השאר בתכנון המטרופוליני - הממשלה מול הרשויות, ובחיבור הפריפריה למרכז באמצעות סלילת כבישים ומחלפים חדשים ושיפור תוואי הדרך של רכבת ישראל

פסגת הנדל"ן השנתית של "גלובס", שתיערך ב-5 במארס בתל אביב בשיתוף בנק מזרחי-טפחות ובהשתתפות בכירים מענף הנדל"ן, תעלה את מושב הדיון "משחררים את הפקק (תחבורה ותשתיות)".

במסגרת המושב, ידונו בין השאר בתכנון המטרופוליני - הממשלה מול הרשויות, ובחיבור הפריפריה למרכז באמצעות סלילת כבישים ומחלפים חדשים ושיפור תוואי הדרך של רכבת ישראל. הדיון ייערך במעמד שר התחבורה ישראל כץ.

משתתפי המושב יהיו: מיכאל רצון, יו"ר נת"ע; דן הראל, לשעבר מנכ"ל משרד התחבורה; תומר גודוביץ', מנהל משותף דרעד 38 חברה ליזמות משותפת בין הסקטור הפרטי והציבורי; דני מריאן, יו"ר איגוד המהנדסים לבניה ותשתיות; בועז צפריר מנכ"ל רכבת ישראל ואברהם קוזניצקי, יו"ר מנרב אחזקות. את הדיון תנחה סטלה קורין-ליבר, פרשנית בכירה ב"גלובס".

פסגת הנדל"ן השנתית של "גלובס" תצביע על הכיוונים אליהם הולך הענף ותנסה לפזר את מרבית העננים. במסגרת הוועידה יוצגו הסוגיות הבוערות והנושאים העכשוויים ביותר בשוקי הנדל"ן בישראל ובעולם. יועלו לדיון המגמות האחרונות והדילמות השונות שהתעוררו בשנה האחרונה ועלו על סדר היום הציבורי.

לפרטים ולהרשמה* 5988