רו"ח שוקי ויטה מקים משרד חדש עם רו"ח שמוליק אלגרנטי

וגם: הושלם המיזוג בין משרד עוה"ד אגמון למשרד רוזנברג, הכהן, גודארד, אפרת

* החודש הושלם המיזוג בין משרד עורכי הדין אגמון למשרד עורכי הדין רוזנברג, הכהן, גודארד, אפרת. המשרד הממוזג ייקרא אגמון ושות' רוזנברג, הכהן ושות', הוא מונה עתה יותר מ-60 עורכי דין ונכנס לרשימת 20 הפירמות הגדולות בישראל. את משרד אגמון הקימו לפני 25 שנה עורכי הדין ד"ר מישאל חשין וצבי אגמון, והוא נמנה עם המשרדים המובילים בתחום הליטיגציה האזרחית-מסחרית.

* רו"ח שוקי ויטה, לשעבר סמנכ"ל רשות המסים, ורו"ח שמוליק אלגרנטי, יוצא רשות המסים בעברו, חנכו את משרד ראיית החשבון החדש שלהם - במגדל לוינשטיין בתל-אביב. המשרד ייקרא ויטה, אלגרנטי ושות'.

* פירמת ראיית החשבון והייעוץ Deloitte בריטמן אלמגור זהר הודיעה על מינויים של 5 דירקטורים חדשים להנהלת חברה: רו"ח ניתאי טל (36), רו"ח יסמין אלרואי (40), רו"ח דן לבקוביץ' (34), רו"ח יובל עומסי (36) ורו"ח אריק ברון (38). הדירקטורים החדשים מועסקים בפירמה זה שנים רבות, וקידומם נעשה במסגרת תוכנית רב-שנתית לטיפוח דרג הניהול הבכיר של הפירמה. Deloitte בריטמן אלמגור זהר מעסיקה כיום 71 שותפים ודירקטורים ויותר מ-1,000 עובדים.

* משרד עורכי הדין פרופ' יובל לוי מצרף את עו"ד זיו וסרצוג כשותף במשרד. עם צירופו של וסרצוג (36) ימנה משרד לוי 35 עורכי דין ומתמחים, מתוכם 10 שותפים. עו"ד וסרצוג, הדובר מנדרינית, מתמחה בתחום המסחרי הסיני לרבות השקעות בינלאומיות זרות וליווי חברות ותאגידים בסין. וסרצוג החל את דרכו כמתמחה במשרד, ובשנים האחרונות שימש כראש השלוחה של משרד פרופ' יובל לוי בסין.

* עו"ד (רו"ח) מוטי ארניה, המתמחה במיסוי בינלאומי ובייעוץ השקעות בחו"ל, הצטרף למשרד בוטיק המס של עו"ד יוסי דולן. לפני חודשים מספר פרש עו"ד ארניה ממשרד רואי החשבון קוסט-פורר-גבאי את קסירר (Ernst & Young), שבו שימש במשך 5 שנים כמנהל בכיר במחלקת המיסוי הבינלאומי. עו"ד ארניה, "בוגר" היחידה למיסוי בינלאומי ברשות המסים, ששימש בה כמפקח בכיר, היה אחראי על מימוש הרפורמה במיסוי הבינלאומי, והוא חתום על מספר רב של רולינגים בתחום לרבות חוזרים מקצועיים בנושא. ארניה ילווה את לקוחות המשרד בפעילות הבינלאומית בחו"ל ובישראל בהקשר להיבטי המס השונים.