עמנואל רוזן חוזר לחדשות 10: מונה לתפקיד הפרשן המדיני

‎‎מואב ורדי, ששימש כשליח לקהיר במהפכה במצרים, ישמש ככתב המדיני‏ בערוץ

‎‎מינויים חדשים בערוץ 10: העיתונאי עמנואל רוזן חוזר לחדשות 10 בתפקיד הפרשן המדיני. לצדו של רוזן ישמש בתפקיד הכתב המדיני, מואב ורדי, ששימש כשליח ערוץ 10 לקהיר בזמן המהפכה במצרים.

השניים ימלאו את מקומו של הכתב והפרשן המדיני הקודם של חדשות 10, צ'יקו מנשה, שהצטרף לפני כחצי שנה לצוות תוכנית התחקירים "המקור".

‏רוזן ימשיך להגיש את התוכנית "תיק תקשורת" בטלוויזיה החינוכית ואת תוכנית הרדיו "חמש בערב" לצד בן כספית ב"רדיו ללא ההפסקה".

‏‏עבור רוזן, שעבד בשנתיים האחרונות בזכיינית ערוץ 2 קשת, שם הגיש את התוכנית "נדבר על זה בבית" וביים סרטים דוקומנטריים, מדובר בסגירת מעגל. בין השנים 2002 ל-2006 הוא כבר שימש כפרשן המדיני של חדשות 10 וכמגיש תוכנית התחקירים "זה הזמן". קודם לכן היה רוזן, בין השאר, הכתב והפרשן המדיני של חדשות 2 והגיש את "אולפן שישי" לצד גדי סוקניק. בעבר גם שימש ככתב צבאי של "מעריב" ו"במחנה".

‏ורדי, ששימש עד כה ככתב תחקירים של חדשות 10, סיפק כתבות לערוץ ובין היתר לתוכנית התחקירים "המקור".

‏אורי רוזן, מנכ"ל חדשות 10, אמר היום (ה') כי "עמנואל הוא חלק -DNA של חדשות 10, ולכן אנחנו כל-כך שמחים על הצטרפותו. הוא יתרום לנו מהניסיון הרב שלו בתחום המדיני וגם בתחומים נוספים. ורדי הוא אחד הכישרונות הגדולים שצמחו בחדשות 10 לאורך השנים, ואני בטוח שהוא ועמנואל יביאו הישגים גדולים בסיקור המדיני". ‏‎‎‏