מנכ"ל NDS: "הכוונה להמשיך להתרחב ולא לפטר עובדים"

רפי קסטן לגל"צ: "תהליך המכירה התחיל בתערוכה בינואר כשכמה בכירים בסיסקו הגיעו לביתן שלנו לבדוק את הפיתוחים האחרונים של NDS, ומאז החלו המגעים המואצים"

ביום חמישי נודע שחברת סיסקו האמריקנית תרכוש את NDS תמורת 5 מיליארד דולר. החברה הנרכשת, שהפכה לחברה פרטית לפני שנתיים וחודש, היא ספקית של טכנולוגיות הצפנה לתוכן וידיאו. הרכישה צפויה להיסגר בחצי השני של שנת 2012.

בראיון לגלי צה"ל אומר הבוקר מנכ"ל החברה בישראל ומנהל התפעול העולמי של NDS, רפי קסטן, כי "הפעילויות שלנו הן עולמיות ובארץ אפשר לראות אותן בחברות הוט ו-YES. המגעים עם סיסקו החלו באמצע ינואר 2012 ויחסית לעיסקה כל כך גדולה מדובר במו"מ בקצב מטורף. אבל אנחנו עובדים עם סיסקו וגם מובילים בתחום שלנו אז זה עזר".

- עד כמה העובדים היו מודעים למגעים?

"עד היום האחרון היינו במטרה לעשות הנפקה חדשה בנאסד"ק. רק מתי מעט בהנהלה ידעו על הכיוון של סיסקו".

"התהליך התחיל בתערוכה שהתקיימה בינואר כשכמה בכירים בסיסקו הגיעו לביתן שלנו לבדוק את הפיתוחים האחרונים של NDS ומאז החלו המגעים המואצים".

- איך הרגיש הרגע שבו זה נחתם?

"אנחנו חוזרים עכשיו מכמה שבועות בקליפורניה. זה הרבה גאווה שהחברה מאוד אטרקטיבית עבור סיסקו, הרגשנו את זה כבר לפני כמה שבועות ובתקופה האחרונה היו השלמות. אין נקודה מסויימת אלא התקדמות בחודשים האחרונים".

- האם העובדים חוששים מפיטורים?

"יש הרבה מאוד גאווה בחברה. בגלל אופי הרכישה אנחנו רואים פה בפירוש, ואמרו את זה בכירי סיסקו ו-NDS, חיבור של שתי מערכות מצטיינות ולא אופי של התייעלות. אין שום כוונה לפטר עובדים אלא להמשיך ולהגדיל את מצבת העובדים בשנים הבאות, בירושלים ובמקומות אחרים בארץ".

- יש משמעות מבחינת כסף שייכנס לקופת המדינה?

"יש משמעות מאוד גדולה למשק הישראלי. כסף ימשיך להכנס למדינה על כל הפעילות שלנו. העיסקה עצמה לא תכניס כסף ישיר למדינה".