אהוד ברק מכר דירתו במגדלי אקירוב ב-26.5 מיליון שקל

ברק רכש את הדירה ב-2003 בכ-12 מ' ש' ■ הרוכשת - חברה זרה ■ לפני שנתיים קנו ברק ונילי פריאל דירת 200 מ"ר במגדלי "אסותא באוהאוס וילג'" ב-8 מיליון שקל

שר הביטחון אהוד ברק מכר בימים האחרונים את דירתו בקומה ה-31 במגדלי אקירוב, תמורת 26.5 מיליון שקל. כך נודע ל"גלובס". ברק יפנה את דירתו שבמגדל בעוד חצי שנה.

כבר באוגוסט 2008 החליטו אהוד ונילי ברק למכור את דירתם המפוארת שבמגדל אקירוב (המערבי), המשתרעת על שטח של 450 מ"ר, אולם אז לפני פרסומים בתקשורת עמד תג המחיר על 40 מיליון שקל. לדברי מקורביו של ברק, הוא הציע דווקא "רק" כ-30 מיליון שקל עבור הרכישה.

הדירה, שנמכרה בסופו של דבר ב-26.5 מיליון שקל, משועבדת במשכנתא עד מסגרת של 12 מיליון שקל, הסכום שאותו (פחות או יותר) שילם ברק בעת הרכישה בשנת 2003.

רוכשת הדירה היא חברה זרה. לא מן הנמנע, שמדובר ברוכש ישראלי, שמעדיף לפי שעה להסתתר מאחורי תאגיד זר כזה או אחר. כך או כך, פרטי העסקה נמסרו על-ידי שר הביטחון לגורמי הממשלה הנוגעים בדבר, בהתאם לכללי הדיווח.

לפני כשנתיים רכש הזוג ברק דירה בשטח כ-200 מ"ר במגדלי "אסותא באוהאוס וילג'" המוקמים ברח' ז'בוטינסקי בתל אביב, תמורת כ-8 מיליון שקל. מלבד ברק צפויים לעבור לפרויקט החדש, שבנייתו תושלם רק בעוד כשנתיים, גליה מאור, המנכ"לית הפורשת של בנק לאומי; אלי יונס, מנכ"ל בנק מזרחי-טפחות ועוד.