מתיחת פנים לערוץ 1: מהדורת "מבט" תוקדם לשעה 20:00

ההערכות הן כי מגישים חדשים יגישו את "מבט" במקום ינון מגל ומרב מילר ■ עם סיום מהדורת החדשות ב-20:30 תשודר תוכנית אקטואליה יומית

מתיחת פנים לערוץ 1: מהדורת "מבט" תוקדם לשעה 20:00 כחלק מתפיסת השידור החדשה של הערוץ הראשון שתיושם כבר בחודש מאי הקרוב. ההערכות הן כי מגישים חדשים יגישו את המהדורה המוקדמת במקום המגישים הנוכחיים ינון מגל ומרב מילר.

ועדת התוכן של מליאת רשות השידור, בראשות ד"ר אמיר גילת, אישרה לוח שידורים חדש שיכלול תוכנית אירוח יומית עם תכני אקטואליה, קידום של תוכניות הערוץ הראשון, פינות תרבות, משפחה ועוד. כמו כן הלוח יכלול את תוכנית הריאליטי "בואו לאכול אתי" וכן תוכנית ספורט יומית.

כאמור, הוחלט כי עם סיום מהדורת החדשות ב-20:30 תשודר תוכנית אקטואליה יומית. בנוסף, הוועדה החליטה לשבץ תוכנית לייט-נייט חדשה בין 22:00-23:00, ואחריה ישודרו סדרות רכש. עוד הוחלט כי במהלך הלילה ישודר לופ של תוכניות עבר שיאופיין כערוץ נוסטלגיה.

"תפיסת השידורים החדשה תבשר את תחילת השינוי", מסר יו"ר רשות השידור, אמיר גילת. "הרפורמה ברשות השידור נועדה בראש ובראשונה לחולל שינוי על המסך ולמצב את הערוץ הראשון כגורם תחרותי איכותי ורלוונטי המהווה אלטרנטיבה ראויה לערוצים המסחריים, תוך שמירת אופיו המיוחד של השידור הציבורי".