חיים שני ימונה לדירקטור בתעשייה האווירית

שני, שהתפטר בחודש יולי 2011 מתפקידו כמנכ"ל האוצר, בעיצומה של מחאת האוהלים, כיהן בעבר כמנכ"ל חברת נייס ■ אתמול מנכ"ל סלקום לשעבר עמוס שפירא מונה לדירקטור חיצוני בתעשייה האווירית

מנכ"ל משרד האוצר לשעבר, חיים שני, יכהן כדירקטור בתעשייה האווירית. שני, שהתפטר בחודש יולי 2011 מתפקידו כמנכ"ל האוצר, בעיצומה של מחאת האוהלים, כיהן בעבר כמנכ"ל חברת נייס, כשבמקביל כיהן דב בהרב בתפקיד נשיא ומנכ"ל חברת התוכנה אמדוקס.

בהרב מכהן מהקיץ האחרון כיו"ר תע"א, לאחר ששר האוצר יובל שטייניץ ושר הביטחון אהוד ברק מינו אותו לתפקיד. גורמים שמקורבים לנושא אמרו היום (ד') ל"גלובס" כי את מינוי שני לדירקטוריון החברה הביטחונית ממשלתית, קידם בהרב בעצמו, כשפנה לשרים שטייניץ וברק וביקש שיאשרו את המהלך. השניים נעתרו לבקשה.

החברות של שני בדירקטוריון תע"א תזכה אותו בשכר דירקטורים צנוע של 1,150 שקל על כל ישיבה. דירקטוריון תע"א מתכנס אחת לחודש, אך מעת לעת מתקיימות גם ישיבות של ועדות משנה. שני אינו הפנים החדשות היחידות בדירקטוריון החברה: אתמול הודיעה התעשייה האווירית לבורסה על מינוי מנכ"ל סלקום לשעבר, עמוס שפירא, לדירקטור חיצוני (דח"ץ) בחברה.

שפירא סיים את תפקידו בסלקום בחודש אוקטובר האחרון. ביחד איתו, חודש המינוי של חווה שכטר לכהונה נוספת בחברה.

באחרונה הצטרפו לדירקטוריון החברה גם הצנזורית הצבאית הראשית לשעבר, תא"ל (מיל') רחל דולב, והסמנכ"לית לשעבר לקיימות בשיכון ובינוי, אורנה אנג'ל, בעבר ממובילי המטה של אהוד ברק. היא הוצעה לדירקטוריון תע"א כבר לפני חודשים ארוכים בידי ברק.