"טרוריסטים מתכננים פיגוע עם רעל ציאניד באולימפיאדה"

ה"סאן": טרוריסטים מאל-קאעידה מתכננים פיגוע קטלני במשחקי לונדון 2012 ■ הרעל ציאניד יעורבב עם קרם ידיים באופן שיבטיח פגיעה מירבית

טרוריסטים הנמנים עם ארגון אל-קאעידה מתכננים פיגוע טרור קטלני במשחקים האולימפיים שיתקיימו הקיץ בלונדון, באמצעות שימוש ברעל ציאניד - כך מדווח היום הצהובון הבריטי "סאן", לאחר תחקיר מעמיק שבוצע בעיתון במסגרתו התחקירנים הסתננו לאתרים ופורומים איסלאמיים קיצוניים וקיבלו שם הנחיות מדויקות איך יתבצע הפיגוע.

לפי הדיווח ב"סאן", קיצוניים הנמנים עם ארגוני ג'יהאד פירסמו באתרים המשוייכים לקבוצות טרור, הוראות מפורטות כיצד להגיע לכמות מקסימלית של נפגעים. לדברי העיתון הבריטי, הם איתרו פוסט של אדם בשם אבו היג'ה (Abu Hija) ובו הסבר כיצד מערבבים את רעל הציאניד עם קרם ידיים, באופן שיבטיח פגיעה מירבית של הרעל.

פיגוע באולימפיאדה
 פיגוע באולימפיאדה

היג'ה כתב (בערבית, כמובן): "קרם הידיים פותח את הנקבוביות בעור, מאיץ את הספיגה של הרעל ואת היעילות שלו". למי שיכין ויפיץ את הרעל הוא ממליץ כמובן ללבוש "כפפות רפואיות". קיצונית נוספת הגיבה לפוסט: "זה רעיון טוב, אבל צריך לתכנן היטב. זה הזמן להתכונן לאולימפיאדה ולעצור את התערבות המערב וההטרדה של מוסלמים ברחבי העולם".

תחקירני ה"סאן" הסתננו תחת זהות בדויה לאתר בו רשומים 17 אלף אנשים ושקשור ל-6 טרוריסטים ידועים מאל-קאעידה. לדברי התחקירנים, ניכר בבירור כי הכוונה לעשות פיגוע היא אמיתית ולא רק הצהרות.