המשטרה תפעל לסגירת אתר האינטרנט "בחדרי חרדים"

זאת בגלל פרשת הסחיטה לכאורה שנחשפה באתר ■ מפקד מחוז ירושלים, ניצב ניסו שחם: "אני מעריך כי סגירת האתר תוביל לחשיפת מאות נסחטים נוספים"

משטרה תפעל לסגירת אתר האינטרנט 'בחדרי חרדים', בגלל פרשת הסחיטה שנחשפה שם" - כך אומר היום (ה') מפקד מחוז ירושלים, ניצב ניסו שחם.

כפי שדווח בגלי צה"ל, ניצב שחם מעריך כי סגירת האתר תוביל לחשיפת מאות נסחטים נוספים על-ידי המפעילים. "העדה החרדית, או לפחות חלקים נרחבים ממנה, היו שבויים בידי הפושעים", טוען שחם.

בתוך כך, חוקרי היחידה המרכזית במשטרת מחוז ירושלים עצרו חשוד נוסף בכיר באתר האינטרנט "בחדרי חרדים" בחשד לסחיטה ואיומים. הוא נעצר לאחר שחזר מחו"ל, נחקר באזהרה ושוחרר למעצר-בית.

החשוד המרכזי בסחיטה, מנכ"ל האתר, יובא היום בצהריים לבית משפט השלום בירושלים, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

אתמול (ד') סיפר לגלי צה"ל איש העסקים החרדי יענקי ברגר, מי שהתלונן למשטרה על הסחיטה והביא לחשיפת הפרשה: "נקבעה לי פגישה עם המנכ"ל, הוא הסביר לי שבעצם יש לו חוג VIP, ואם אני רוצה להיכנס אליו, התשלום יהיה 10,000 דולר בחודש. הוא הבטיח שגם יהיה אפשר לפרסם דברים חיוביים עליי, הוא הבטיח שאני אוכל לישון בשקט כי השם שלי לא יופיע".

עו"ד יאיר גולן, המייצג את אחד המנהלים באתר, טען בראיון לגלי צה"ל כי מדובר לכל היותר בעבירות אתיות. "לא מדובר פה בפרשת סחיטה רגילה שבה אדם מאיים על אדם אחר שאם הוא לא יעשה משהו הוא יפגע בו. ייתכן שיש פה בעיה אתית - דבר שלא יאה, אבל אני לא רואה פה משהו פלילי", טען. "לא איימו על אנשים שיפרסמו עליהם כתבות ולא סחטו אותם".