בדיקה: יותר מ-30% מהגלישה באינטרנט - באתרי פורנו

אתר extremetech ניתח את גודלם של אתרי הפורנו ומצא כי תעבורת האינטרנט היומית של אתר הפורנו השני בגודלו בעולם מגיעה ל-800 ג'יגה בייט בשנייה

אתר הפורנו השני בגודלו בעולם, YouPorn, יכול ללמד אותנו מספר עובדות על האינטרנט ועל החיים בכלל. ודאי תשמחו (או תיבהלו) לדעת כי חלק נכבד מתעבורת האינטרנט בעולם מוקדשת לאתרי הפורנו. האתר הטכנולוגי extremetech ביצע לפני מספר ימים ניתוח לגבי גודלם והשפעתם של אתרי הפורנו וחושף נתונים "מפתיעים" שמגלים עד כמה אתרי הפרונו פופולריים בקרב גולשי האינטרנט.

לפי הבדיקה של extremetech, שרתי אתר הפורנו YouPorn מכילים יותר מ-100 טרה-בייט של פורנו ומשרתים יותר מ-100 מיליון גולשים המשוטטים באתר מדי יום. בנוסף, לפי הנתונים שנחשפו, האתר מעביר בממוצע 950 טרה-בייט של "מידע" מדי יום.

מעבר לכך, בשעות השיא יכול האתר להגיע לרמות צפייה של כ-4,000 עמודים. כלומר, יותר מ-800 ג'יגה-בייט בשנייה, שהם כ-2% מכל תעבורת האינטרנט היומית.

ביחד עם אתרי הפורנו הגדולים כגון Xvideos, זה לא יהיה מוגזם לומר כי לפחות 30% מכל תעבורת האינטרנט היומית מופנית לאתרי הפורנו, וכי גולשי האינטרנט מבקרים באתרים אלה יותר מכפי שהם מוכנים להודות.