אופרה ווינפרי לא מוותרת: "נגיע לשיאי הרייטינג ב-2014"

כוכבת הטלוויזיה הודתה למפרסמים על כך שלא נטשו את הערוץ בבעלותה, OWN, והיא יוצאת לניסיון נוסף במטרה להרים את נתוני הרייטינג

השבוע, כשנה לאחר השקת OWN, בעלת הערוץ אופרה ווינפרי ערכה פרזנטציה למפרסמים והודתה להם על כך שלא נטשו את הערוץ למרות נתוני הרייטינג הנמוכים. עוד אמרה ווינפרי כי היא מעריכה כי הערוץ לא ימצה את הפוטנציאל ויגיע לשיאי הרייטינג שלו לפני שנת 2014.

מדדי נילסן היומיים מראים כי כשנה וחצי לאחר הקמתו, OWN מתקשה להתרומם במדדי הרייטינג. תוכניתה של ווינפרי, שמהווה את העוגן המרכזי בערוץ, "הפרק הבא של אופרה", זוכה לכ-900 אלף צופים בממוצע.

"מטפסת הרים"

"תודה שנשארתם איתנו במהלך מה שאני הייתי מכנה כ'טיפוס ההרים של החיים שלי'", אמרה ווינפרי למפרסמים.

ווינפרי המשיכה ואמרה כי במשך שנים ארוכות המפיקה שלה, שרי סאלטה, הציעה שהן יטפסו יחד על הר הגבוה ביותר באפריקה, הקילימנג'רו. "עכשיו אני באמת מטפסת על הקילימנג'רו, רק שהוא נמצא במשרדי OWN הממוקמים בווילשיר בולבארד".

"כשרק הגעתי למשרדים ביולי, הכי רחוק שהצלחתי לראות זה את כפות הרגליים שלי", היא אמרה, "אבל עם הארגון מחדש וההבנה של מה צריך לקרות מדי יום כשבונים ערוץ חדש, אני יכולה לומר עכשיו שאני מצליחה לראות את הפסגה. אנחנו אפילו לא קרובים לפסגה הזאת, אבל לפחות אני יכולה לראות אותה".

ווינפרי, שרק לאחרונה פיטרה 30 עובדים בערוץ וכן ביטלה את תוכנית האירוח של רוזי אודונל, הציגה בפרזנטציה 5 תוכניות פריים-טיים חדשות בפני המפרסמים.

דיוויד זאסלב, נשיא דיסקברי (המפעילה את הערוץ), ציין כי הוא מרוצה מאוד מגרף הגדילה של הערוץ והוסיף כי "למרות מה שמתפרסם בתקשורת, בחודש מארס OWN היה במקום ה-28 מבחינת צפיית נשים".

צייצה ונפגעה

לאחרונה עלתה ווינפרי לכותרות לאחר שניסתה להשפיע על נתוני הרייטינג בערוץ בדרך לא כשרה. ווינפרי ביקשה מעוקביה בטוויטר, הנמנים על בתי-האב הנספרים במדד נילסן, לצפות בתוכניתה בערוץ OWN.

יום לאחר מכן, לאחר שחברת נילסן הבהירה לה כי מדובר בהפרה בוטה של הכללים, היא התנצלה על כך, מחקה את הציוץ וחזרה בה מהדברים.