אוני' בן-גוריון שכרה קומה במגדל במנהטן ב-444 א ד' בשנה

אגודת השוחרים של האוניברסיטה בארה"ב שכרה קומה שלמה במגדל משרדים במנהטן בעבור כ-5.3 מיליון דולר, במסגרת חוזה ל-12 שנה

אוניברסיטת בן-גוריון בנגב משקיעה כ-20 מיליון שקל במשרד חדש בניו יורק: אגודת השוחרים של האוניברסיטה בארה"ב שכרה קומה שלמה במגדל משרדים במנהטן בעבור כ-5.3 מיליון דולר, במסגרת חוזה ל-12 שנה (כ-444 אלף דולר לשנה).

על-פי דיווחים בתקשורת האמריקנית, שכרה האוניברסיטה כ-938 מ"ר בקומה ה-19 של מגדל בשדרה השישית במידטאון בניו יורק, לא הרחק מה"אמפייר סטייט בילדינג". כיום, נמצאים משרדי האגודה, המשמשת לגיוס כספי תורמים, לא הרחק משם, בכיכר טיימס.

האתר העסקי Crain's בניו יורק, דיווח אתמול (ג') כי עובדי אגודת השוחרים יעברו למשרד החדש ביולי. פול וואקר מסוכנות הנדל"ן CB Richard Ellis, שייצג את אוניברסיטת בן-גוריון בעסקה, אמר בראיון ל"קריינס" כי שיפוץ הלובי והתקנת מעליות חדשות בבניין עזרו בסגירת העסקה, וכי אנשי אוניברסיטת בן-גוריון "אהבו את החלל משום שהוא מאפשר להם להיות בקומה שלמה שמוצפת באור. זה נותן פנים רעננות לארגון".

המחיר המבוקש בעסקה היה 44 דולר לרגל רבועה לשנה, על-פי "קריינס"; מדובר במחיר נמוך בכ-19% מהשכירות הממוצעת במידטאון, שעמדה באפריל על 54.5 דולר לרגל רבועה לשנה, כך על פי נתוני CB Richard Ellis.

מדוברות אוניברסיטת בן-גוריון טרם נתקבלה תגובה.