ישי: "מנסה למנוע הצפת ישראל במאות אלפי לא יהודים"

שר הפנים, אלי ישי, בכנס בנושא בעיית העובדים הזרים ותופעת המסתננים לישראל: "מציע לשקול אפשרות של מתן מענק שחרור למסתננים, זה שווה לנו"

"אנחנו נאבקים מול ארגונים שמטרתם להציף את מדינת ישראל במאות אלפי אנשים לא יהודים". כך אמר היום שר הפנים, אלי ישי, בכנס בנושא בעיית העובדים הזרים ותופעת המסתננים לישראל, שהתקיים ברמלה.

ישי הציע בכנס לשקול אפשרות של מתן "מענק שחרור" למסתננים. "אני מקווה כי בסופו של דבר נצליח להוציא את כל המהגרים ממדינת ישראל גם תמורת תשלום למדינה שלישית. אני אומר שווה לנו, מענק שחרור", הוא אמר.

בנוגע למטס הפרו-פלשתיני אמר שר הפנים: "הנחתי את גורמי אכיפת החוק לנהוג ברגישות אך בנחישות מול הפרובוקטורים ממטס ההתרסה. צביעותם של הפרובוקטורים המתריסים כנגד מדינת ישראל תטופל ביד קשה ונחושה וזאת לצד הרגישות המתבקשת. בתיאום עם גורמי אכיפת החוק, הנחתי לפעול במהירות ולהחזירם לארצם".

"היום כניסה של מהגרים מכל מיני מדינות, כשבאים מאפריקה ופולשים מכל מיני מקומות ומתחכמים נישואים כל זה התחכמות על מנת להחדיר פה מחבלים במסווה של איחוד משפחות וכל מיני ביטויים מהסגנון הזה. זה דברים שעלולים לפגוע בביטחונה של מדינת ישראל", התייחס לתופעת המסתננים הרב דב ליאור, רבה של העיר קרית ארבע חברון.

ליאור אמר הדברים בכנס רמלה "בין ישראל לעמים" החמישי בנושא בעיית העובדים הזרים ותופעת המסתננים לישראל. "יש לנו ציווי אלוהי לחזור לארץ יש מצוות עשה לרשת את הארץ וליישב אותה ולהקים בה שלטון יהודי", הוסיף. "כל אחד שמפריע לזה אנחנו לא צריכים אותו בתוכנו".