ברולאן גארוס החליטו: מעלים את הפרסים בעיקר לסיבובים המוקדמים

סך הפרסים בטורניר שייפתח בחודש הבא יעמוד על 18.7 מיליון אירו, העלאה של 7%; הצ'ק למפסיד בסיבוב הראשון הועלה ב-20% ויעמוד על 18 אלף אירו

מארגני טורניר הרולאן גארוס החליטו להעלות את סכום הפרסים בטורניר שייערך בפריז ב-7%, ולהעמידו על 18.7 מיליון אירו. מדובר בסך הפרסים הגבוה אי פעם שחולק בפריז.

עם זאת, לאור המחאה המתעצמת של טניסאי דרג הביניים על ההבדלים העצומים שנפערו בין הפרסים המחולקים לטניסאים שמגיעים לשלבים המאוחרים בטורנירים לבין אלו המחולקים בסיבובים הראשונים, החליטו מארגני הרולאן גארוס ששיעור העלייה הגדול ביותר יהיה דווקא בפרסים שיחולקו בסיבובים המוקדמים יותר. השחקנים שיעפילו להגרלה הראשית יהנו מפרס כספי של 18 אלף אירו, עלייה של 20% בהשוואה לעונה שעברה. גם שחקנים שיודחו בשלב המוקדמות יוכלו ליהנות מהעלאה של בין 10%-20% בסכומי הפרסים בהשוואה לטורניר ב-2011.

הטניסאי והטניסאית שיזכו בטורניר ייהנו מצ'ק של 1.25 מיליון אירו כל אחד, העלאה של 4.7% בלבד. מדובר בפרס הנמוך ביותר שמשולם לאלופים בטורניר גראנד סלאם, נמוך בכמעט 35% מזה ששולם לפני כשלושה חודשים לזוכים באליפות אוסטרליה.

טורניר הגראנד סלאם שמשלם את סכום הפרסים הגבוה ביותר בעולם הוא אליפות אוסטרליה - 20.6 מיליון אירו. טורניר ווימבלדון הפך בשנים האחרונות לטורניר הכי פחות מתגמל, בעיקר בגלל ההיחלשות של הליש"ט ביחס לדולר ולאירו. סכום הפרסים בווימבלדון האחרון עמד על 17.7 מיליון אירו.

אליפות צרפת הפתוחה תיפתח ב-25 במאי.