תקציב הפרסום של חברת טמבור יוצא למכרז

‎‎בשנת 2011 פרסמה חברת טמבור בהיקף של 2.5 מיליון דולר במחירי מחירון‏

‎‎חברת טמבור מוציאה את תקציב הפרסום שלה למכרז - כך נודע ל"גלובס". התקציב טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי. על-פי יפעת בקרת פרסום, ב-2011 פרסמה החברה בהיקף של 2.5 מיליון דולר במחירי מחירון.

‏בין היתר פנתה החברה למשרדי הפרסום מקאן-אריקסון, אדלר-חומסקי, באומן-בר-ריבנאי, גיתם, ברוקנר-נטע-יער ו-‏JWT‏. פנייה נעשתה גם ליהושע TBWA ולגליקמן-נטלר-סמסונוב, שלא ישתתף במכרז כיוון שהוא מטפל בתקציב נירלט.

‏עוד נודע כי המכרז לא יכלול מצגת קריאייטיב, אלא רק אסטרטגיה ותנאים מסחריים.