סבב מינויים בצמרת המינהל; אפשרות שמחוזות חיפה וצפון לא יאוחדו

תמיר ברקין ימונה למנהל מחוז הצפון ■ אין זוכה במכרז הפנימי למנהל מחוז ירושלים ■ מסתמן: בניגוד לרפורמה במינהל, מחוזות חיפה והצפון לא יאוחדו

‎‎סבב מינוי בכירים בצמרת מינהל מקרקעי ישראל: תמיר ברקין, המכהן כסגן מנהל מחוז חיפה, זכה בצהריים (ה') במכרז הפנימי על תפקיד מנהל מחוז הצפון. כך נודע ל"גלובס". במכרז הפנימי במינהל על תפקיד מנהל מרחב ירושלים לא נמצא זוכה, ולתפקיד זה יצא מכרז חיצוני.

‏‏עוד במסגרת ה"כסאות המוזיקליים" במינהל: ככל הנראה, בחודש הבא יתמנה גבי ויסמן, מנהל מחוז צפון כיום, למנהל מחוז חיפה. ואילו ערן ראובני, המכהן כמנהל מחוז חיפה, ימונה למנהל מחוז הדרום, במקומה של פאני ששפורטה. כפי הנראה, תתמנה ששפורטה למנהלת פרויקטים מיוחדים במינהל.

‏על פי המינויים קיימת אפשרות, שהמינהל ישמר את המצב הנוכחי של שני מחוזת (מרחבים) - צפון וחיפה, והם לא יאוחדו למחוז אחד, מחוז צפון, כפי שהותווה ברפורמה במינהל, אבל מחוז חיפה יהיה, לפחות לשנתיים, מרחב עסקי עצמאי במסגרת המרחב העסקי צפון.

‏כעת נותר לאייש את מחוז ירושלים, החשוב כל כך מבחינה פוליטית. ל"גלובס" נודע, כי אילן דגני, סגן מנהל האגף לשיווק וכלכלה במינהל, הסיר ברגע האחרון את מועמדותו לתפקיד, וייתכן שימונה לראש האגף החקלאי.

לא התקבלה תגובת מינהל מקרקעי ישראל.