לפי "פורבס" חברה ישראלית מועמדת להיות אינסטגרם הבאה

במגזין היוקרתי ערכו רשימה של 12 חברות עם סיכויים טובים לבצע אקזיט נכסף כדוגמת אינסטגרם ■ אחת החברות שנבחרה היא חברת אפסייט הישראלית המאפשרת לבעלי תוכן אינטרנטי להפוך אותו לאפליקציה סלולרית

לאחר שלפני כשבוע מארק צוקרברג, מייסד פייסבוק, הדהים את העולם כאשר הודיע במפתיע כי הוא משלם מיליארד דולר כדי לרכוש את חברת שיתופי התמונות אינסטגרם, כעת ערכו במגזין "פורבס" רשימה של החברות המועמדות להיות "אינסטגרם" הבאה ולבצע אקזיט של מאות מיליארדי דולרים. ברשימת "הזהב" ניתן למצוא גם חברה ישראלית בשם אפסייט (UppSite).

ל"פורבס" הייתה הזדמנות מצויינת לבחון את חברות הסטארט-אפ עם הסיכויים הטובים להירכש על ידי אחת הגדולות, בכנס DEMO שנערך אמש בסנטרה קלארה בעמק הסיליקון., בו הציגו החברות החדשניות את מרכולתם בפני משקיעים פוטנציאלים וקרנות הון סיכון.

ברשימה הכוללת את 12 החברות המועדפות על "פורבס", נכללת גם חברה ישראלית בשם אפסייט, שבראשה עומד היזם גל בריל. אפסייט מאפשרת למשתמשי הקצה הכוללים בעיר בעלי אתרי אינטרנט, להפוך בחינם את התוכן שלהם לאפליקצייה המותאמת לסלולר. אפסייט זכתה במקום הרביעי ברשימה של "פורבס", עניין שיכול לקדם אותה צעד אחד נוסף לעבר האקזיט הנכסף, או לפחות לעודד את המשקיעים להזרים לה הון נוסף.

במקום הראשון זכתה חברת ארקבול (Arqball) המאפשרת לכל אחד להפוך תוכן פשוט בסלולר למצגת תלת מימדית אינטראקטיבית שיכולה למשוך את קהל היעד שאליו היא פונה.