הישראלים הסתערו: 8,550 יח' מהאייפד החדש נמכרו בסופ"ש

איי דיגיטל, שמחזיקה 4 סניפים ברחבי הארץ, מכרה 6,550 יחידות מהאייפד החדש, ואופיס דיפו מכרה עוד 2,000 מכשירים ■ בסלקום "הביעו שביעות-רצון מהמכירות וההתעניינות הרבה"

מכירות מוצלחות מאוד בסוף השבוע הראשון למכירות של האייפד החדש בישראל. רשת iDigital המייבאת באופן רשמי את המכשיר, ואופיס דיפו, מכרו כ-8,550 אייפדים.

איי דיגיטל, שמחזיקה 4 סניפים ברחבי הארץ, מכרה 5,700 יחידות מהאייפד החדש בחנויות שלה ועוד 850 מכשירים דרך אתר האינטרנט. באופיס דיפו, שמוכרים גם את הטאבלט של אפל בייבוא של איי דיגיטל, מכרו עוד 2,000 מכשירים.

באופיס דיפו ציינו שבכל סניפי הרשת נרשמה תנועה ערה של לקוחות שהגיעו כדי לקנות את האייפד. כמו כן, ברשת מציינים שנרשמו תורים בקופות ולקוחות רבים המתינו. בעקבות ההיערכות המקדימה של רשת אופיס דיפו, נמנע מצב של חוסרים במלאי.

הדגמים הבולטים ביותר של האייפד החדש שנמכרו באופיס דיפוהיו אלו של ה-32 וה-64 ג'יגה בגרסת האינטרנט האלחוטי. בנוסף, גם דגם ה-16 ג'יגה עם המודם הסלולרי זכה למכירות ערות. התנועה הערה ביותר נרשמה בסניפי ירקונים, אילת, בילו וכן הסניף בקניון מלחה.

ברשת סלקום גם החלו למכור את האייפד החדש בגרסה הכוללת את המודם הסלולרי במחיר של 3,132 שקל לגרסת ה-16 ג'יגה. לקוחות שירכשו חבילת גלישה בנפח 3 ג'יגה בעלות של 130 שקל לחודש, שתגיע בסוף השלוש שנים ל-4,645 שקל, יקבלו הנחה של 1,440 שקל. לשם השוואה, מחירו של אותו דגם ברשת איי דיגיטל עומד על 2,950 שקל, בלי חבילת גלישה.

ברשת סלקום לא פירטו את נתוני המכירות שלהם לסוף השבוע, אבל ציינו ש"בסלקום הביעו שביעות רצון מהמכירות וההתעניינות הרבה".

אייפד חדש / צילום: קוקו
 אייפד חדש / צילום: קוקו