טוטו-ווינר - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.6 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - בזק עם השקעה של כ-1.27 מיליון שקל

1. על רקע השפל התדמיתי שבו מצויה ליגת הכדורגל, מעלה טוטו-ווינר את הקמפיין הגדול ביותר שלו בשנה האחרונה, בשיתוף-פעולה עם היבואנית ניופאן, תחת הסלוגן: "שילחו ווינר ב-100 שקל ותוכלו לקבל מסך LCD טושיבה". בנוסף ליובל סמו, מגייסים החברים מהטוטו גם את כתב הספורט משה פרימו. משרד הפרסום הוא יהושע TBWA.

2. בזק לא נשארת חייבת להוט ומעלה השבוע את מבצע יום הדין שלה: "מ-אה מגה במ-אה שקל". הפרסומת, בכיכובו של גידי גוב ובביצוע אדלר-חומסקי, משעשעת כרגיל.

3. רשות המים (ישראל מתייבשת, זוכרים?) מעלה השבוע קמפיין שכל-כולו הוא שיר הלל למים ולמדינת ישראל - וגם קצת לעצמה. במקום להציג לנו סלבים נסדקים על מסך מיובש, מעלה הרשות קמפיין קצבי ואופטימי, שבו היא מונה את הישגיה תחת הכותרת "שנת המים של ישראל".

4. דפי זהב סוגרת את הטבלה עם המיתוג מחדש של הקבוצה. קמפיין הכיסא החשמלי והחשמלאי פינה את מקומו לקמפיין חברת ההובלות. משרד הפרסום הוא מקאן-אריקסון.

ובמבט לאחור על אירועי יום העצמאות, ניתן ללמוד מהקישורים הממומנים של גוגל מי מינף את החג לשימושים מסחריים. בין היתר בלטו בגוגל כפר הנופש עין גב, שתפס את החג כפרויקט תיירותי; חנות הדגלים הווירטואלית FLAGSHOP, שחג העצמאות הוא יום חג אצלה; פארק אוטופיה עם בילוי ואטרקציות לכל המשפחה; מי עדן ומנגד אלקטרה בר עם מבצעי יום העצמאות.

המותגים המושקעים
 המותגים המושקעים

* הנתונים - בשקלים.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.