Viewbix הישראלית השלימה גיוס ראשון של 2 מיליון דולר

הגיוס, בהובלת קרן ההון סיכון קיינן פרטנרס לצד קרן Longfellow Venture Partners ■ החברה מפתחת פלטפורמה המאפשרת לעסקים קטנים ובינוניים להוסיף כלים שונים לנגן הווידיאו המוטמע באתר שלהם

חברת Viewbix הישראלית משלימה סבב גיוס ראשון של 2 מיליון דולר בהובלת קרן ההון סיכון קיינן פרטנרס לצד קרן Longfellow Venture Partners. חברת Viewbix מפתחת פלטפורמה המאפשרת לעסקים קטנים ובינוניים להוסיף כלים שונים לנגן הווידיאו המוטמע באתר שלהם כדי להעלות את רמת המעורבות (Engagment) של הגולשים.

כך, נגן הווידיאו יכול לשלב כפתורים ייעודיים להוספת מפות ניווט לבית העסק, תמונות, טפסי רישום ועוד. הנגן עצמו מתאים לשימוש עם פלטפורמות וידיאו כמו יו-טיוב או פייסבוק ותומך גם בטוויטר, פליקר, סקייפ, שירות מזג האוויר של יאהו ועוד.

בחברה, שהוקמה אשתקד על-ידי יונתן סטפנסקי והלל שיינפלד, מציינים כי תוך פחות משלוש דקות עבודה ניתן להוסיף תוכן אינטראקטיבי לנגן הווידיאו כדי להפוך את הסרטונים ליותר דינמים ומעוררי engagment. יש לציין כי בשוק קיימות כבר מספר חברות שפועלות בתחום ה-engagment בווידיאו ומאפשרות להוסיף כפתורים ייעודים, אך הדגש של Viewbix הוא על קהל המטרה של העסקים הקטנים והבינוניים.

לדברי מנכ"ל Viewbix, יונתן סטפנסקי, "ישנם מיליוני עסקים וארגונים ברחבי העולם שמסתמכים על תוכן וידיאו בכדי לקדם את המיזמים שלהם. הטכנולוגיה שלנו מאפשרת לעסקים אלה להגדיל באופן משמעותי את האפקטיביות של קטעי הווידיאו שלהם על-ידי הפיכת לקוחות פסיביים ללקוחות פעילים. הפתרון שלנו פותח במיוחד עבור שוק עצום של עסקים קטנים ובינוניים אשר כוללים תוכן וידאו". סטפנסקי הוסיף באשר לסבב הגיוס כי "השקעתן של קיינן ו-Longfellow תאפשר לנו לספק את הביקוש בשוק העצום של אתרים קטנים ובינוניים".

יזהר שי, שותף בקיינן פרטנרס, הוסיף כי "אנחנו מאמינים כי ישנה הזדמנות אמיתית להניע מעורבות נוספת של משתמשים על-ידי העלאת תוכן וידאו. מיליוני עסקים קטנים ובינוניים מחפשים את התוכן הזה כדי לעזור לקדם את שירותיהם ורעבים לכלים שיעניקו ערך מוסף לתוכן הוידיאו שלהם. הפלטפורמה שפיתחה Viewbix תאפשר לאותם עסקים, עמותות וארגונים, להגדיל באופן משמעותי את האינטראקטיביות של סרטוני הוידיאו שלהם ואף יהפכו אותם לכלי מכירות יעיל".