מהומה בפייסבוק: "מופז גם חסר עקרונות וגם לא מתמקח"

הרשת גועשת היום לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר האופוזיציה שאול מופז הכריזו על ממשלת אחדות ■ תגובות חריפות בדף הפייסבוק של מופז, כמו גם בדף הרשמי של קדימה

הרשת גועשת היום לאור ההתפתחויות האחרונות בזירה הפוליטית, במסגרתן הקימו ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר האופוזיציה שאול מופז לשעבר ממשלת אחדות רחבה, הלילה.

בדף הפייסבוק של שאול מופז, כמו גם בדף הפייסבוק הרשמי של מפלגת קדימה מתפרסמות תגובות קשות במיוחד על ידי גולשים מאוכזבים, שמביעים תרעומת על ההרגשה כי רובו על ידי נבחריהם בכנסת, ועל המהלך ה"כשר אך מסריח", לטענתם, שביצעו שני הפוליטיקאים.

"פשוט לא יאמן. הקמנו את קדימה במטרה ליצור משהו אחר ... מסתבר שאלו לא פני הדברים", כתב הגולש ערן ווס. "מחאה חברתית? לא באמת אכפת לך. אם אתה חושב שיש לך את הכח להשפיע על נתניהו אתה טועה ובגדול. בעקבות הצטרפות קדימה לממשלה אני עוזב את התנועה".

לא רק ווס זועם על המהלך - הדף של מופז הוצף בשלל תגובות גולשים נגד מופז. הגולש אביב קוסלוף כתב: "28 מנדטים בשביל שר בלי תיק? אתה גם חסר עקרונות וגם לא יודע להתמקח...". הגולש מירו דניאל זינו, כתב: "כחבר בתנועה וכתומך נלהב של קדימה אני מרגיש בושה על כך שניסית לתרום ולשכנע את חבריי ומכריי לתמוך ולהצביע לקדימה !!!!".

"אם באמת אתה מסתכל בדף הפייסבוק אז תקרא בעיון רב את מה שכותבים לך ותבין כמה מנדטים אתה לא תקבל בבחירות הבאות....או שאצלך הכל וירטואלי והכל עובר ליד האוזן כי אתם הפוליטקאים מפתחים עור של פיל ולא מתרגשים מכלום...אטומים לרחשי העם (כרגיל)...אדון שאול מופז: דבר אחד טוב יצא מזה...גילינו את הפרצוף האמיתי שלך מוקדם יותר משחשבנו וטוב שכך...עוד יהיו בחירות ונזכור לך את זה...", כתב הגולש אתי הימן.

מנגד, גם גולשים תומכים כתבו באינטרנט למופז. "יישר כח לצעד האמיץ, הנבון והמנהיגותי בעת הנכונה. בהצלחה !", כתב הגולש יוסי בסטר בתגובה נדירה. "אני לא רציתי תפקיד, ביבי הציע לי", כתבה בציניות הגולשת מירב ששון.