סמארט TV של סוני - מוצלחת, אך בלי עברית

קטגוריית הסמארט TV זוכה לדגמים רבים אצל יבואני הטלוויזיה הפעילים בארץ ■ דגם HX820 של סוני שייך לקטגוריה הזו ומציע אפשרויות שאין בטלוויזיות של המתחרים

עיצוב: סוני עיצבה מסך דק ומלבני בצבע שחור מבריק. כשהטלוויזיה כבויה, יש תחושה שאין לה בכלל מסגרת. הזכוכית של המסך מגיעה בטכנולוגיית גרילה, שאמורה לאפשר לו להיות מוגן מפני מכות לא שגרתיות, למשל של ילדים שמחליטים לבדוק את העמידות שלו. בנוסף, המסך יודע לזהות מתי ילד מתקרב אליו יותר מדי ולכבות את התמונה והסאונד באופן אוטומטי.

אינטרנט: הדגם שייך לקטגוריית הטלוויזיות החכמות. היא מאפשרת שליטה בעזרת אפליקציה מסמארטפון והיא כוללת גם יישום אפליקציות, הכולל גישה ליורו ספורט, Euronews ויו-טיוב. אפליקציות מקומיות אין כאן, אבל דפדפן האינטרנט כן מזהה עברית. מצד שני, הפונטים בדפדפן קטנים מאוד. בנוסף, ברכישת אביזר מצלמה, ניתן להפעיל את יישום סקייפ לניהול שיחות וידיאו. המסך גם משמש כסטרימר, אבל הוא לא הצליח לקרוא כל קובץ וידיאו שניסינו לצפות בו וגם לא הייתה לו אפשרות להציג קבצי תרגום מסוג SRT.

למסך יש יישום Track ID, המוכר ממכשירי סוני אריקסון, המאפשר בלחיצת כפתור לזהות את שם השיר המנוגן באחת מתוכניות הטלוויזיה.

מסך: הדגם מגיע בטכנולוגיית LED עם איכות צבעים חדה וחיה. הוא יודע לכבות את תצוגת התמונה כאשר הוא מזהה שאין אף אדם שיושב מולו. בנוסף, הטלוויזיה ידעה גם להציג תמונת תלת ממד באמצעות משקפים תואמים.

ממשק: סוני בנתה ממשק נוח מאוד לניווט, הכולל גישה נוחה לכל היישומים החשובים. יש גם חוברת הוראות על המסך שעוזרת להתמצא ביכולות המתקדמות. החיסרון הגדול כאן הוא שהממשק לא גויר לעברית.

סאונד: מבחינת סאונד, ה-HX820 סיפקה איכות טובה, אבל יחסית לא גבוהה מאוד, כשניסינו להגביר אותה עד הסוף.

חיבורים: 4 כניסות HDMI וגם 2 כניסות USB, אינטרנט אלחוטי ומתאם לסקארט.

בשורה התחתונה: ה-HX820 מציעה איכות תמונה מוצלחת מאוד ועיצוב יפה, ויש לה יכולות מתקדמות.

מחיר: 11,000 שקל למסך בגודל 46 אינץ'. 390 שקל לזוג משקפי תלת-ממד.

ציון: 9.