אור עקיבא: נהרס אולם אירועים של סגן ראש העיר לשעבר

אולם האירועים "גני שיר" פעל ללא היתר ■ זוגות שסגרו חתונה באולם האירועים "גני שיר", ייאלצו לחפש מקום אחר, מאחר שהחל מהבוקר המקום איננו קיים עוד

סופו של מתחם האירועים "גני שיר" באור עקיבא, שבבעלות סגן ראש העירייה לשעבר, בני עג'מי, שנבנה ללא היתר בנייה. היחידה הארצית לפיקוח על הבנייה של משרד הפנים במחוז חיפה הרסה בשעות הבוקר את המבנה.

זוגות שסגרו חתונה באולם האירועים "גני שיר", ייאלצו לחפש מקום אחר, מאחר שהחל מהבוקר המקום איננו קיים עוד. כנגד המקום התנהל הליך משפטי ארוך בגין בנייה לא חוקית ובגין שימוש במקום בניגוד לייעוד הקרקע, שהינו לתעשייה. בסוף ההליך המשפטי ניתן למקום צו הריסה שיפוטי.

שטחו של הגן, שברחוב האילן באזור התעשייה הצפוני באור עקיבא, הוא 1,000 מ"ר. המקום נהרס בסיוע כוחות משטרה ממשטרת חדרה, כשבמהלך ההריסה אף הותקף קצין משטרה והתוקף נעצר.

הבעלים של "גני שיר", בני עג'מי, כיהן כחבר מועצת עיר וכסגן ראש העירייה בקדנציה הקודמת, תחת ראש העירייה שמחה יוסיפוב, המכהן כראש העירייה גם בקדנציה הנוכחית.

אמנם מקרי הריסת גני אירועים דוגמת "גני שיר" מסבים אכזבה רבה לזוגות שכבר חתמו במקומות אלו, אולם מידע על קיומם או היעדרם של היתרי בנייה ורישיונות עסק של גני ואולמות האירועים מצוי הן בטבלה מיוחדת באתר משרד הפנים והן ברשויות המקומיות שבתחומן פועלים המתחמים. כך שאנשים שמתכננים אירועים יכולים להצטייד במידע עוד טרם החתימה על החוזה.