רונן טוב עזב את פסגות; יקבל פיצוי 1.5-3 מ' ש'

ל"גלובס" נודע, כי מקורבי טוב, שחגג היום יום הולדת 48, בבית ההשקעות ארזו עבורו את חפציו הבוקר ■ ‏‏לפי הסכם העסקתו, זכאי טוב לשכר של שישה חודשי הסתגלות, וכן הוא יקבל 12 חודשים נוספים כמענק פרישה

‎‎דווקא היום, ביום הולדתו ה-48, נאלץ רונן טוב לסיים את תפקידו כמנכ"ל בית ההשקעות פסגות. ל"גלובס" נודע, כי מקורביו בבית ההשקעות ארזו עבורו את חפציו הבוקר. כן נודע כי הודעה על מינויו של חגי בדש, מנכ"ל פסגות גמל ופנסיה, כמחליפו, צפויה להתפרסם עוד היום.

‏‏טוב ניהל בימים האחרונים מו"מ על תנאי פרישתו, באמצעות עורך דינו דוד חודק. הדיונים התנהלו עם יו"ר פסגות, אהוד שפירא, שהוסמך לטפל בנושא על ידי זהבית כהן, מנכ"לית קרן אייפקס ישראל בעלת השליטה בבית ההשקעות, הנמצאת בימים אלה בחו"ל.

‏‏לפי הסכם העסקתו, זכאי טוב לשכר של שישה חודשי הסתגלות, וכן הוא יקבל 12 חודשים נוספים כמענק פרישה. לפי הערכות, שכרו החודשי עמד על 75 אלף שקל, כך שהסכום שיקבל עם עזיבתו יגיע לכ-1.4 מיליון שקל. יתכן שטוב יהיה זכאי גם לבונוס שנתי ומענק, כך שיצא מפסגות עם כ-2-3 מיליון שקל בסך הכול. ‏

‏‏מקורב למגעים בין הצדדים טען כי "השיחות מתנהלות ברוח טובה". יחד עם זאת, ברור כי טוב עוזב את פסגות בטונים צורמים, לאחר שרצונה של כהן להחליפו נחשף ב"גלובס" לפני כחודשיים, בשעה שהוא עצמו קיבל מסרים כאילו כיסאו יציב.